"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, February 26, 2009

Terkandas dlm ujan....

Hari nie aku balik lewat...keluar pkul 6.25pm dr opis...keja byk plak tu...malangnya on the way nk balik aku kena jem plak...Hujan lebat sgt...mcm mlm..padahal time tu x sampai pukul 7 lg...kesian kecik aku mesti dh tunggu kt depan pintu umah bb sitter nun...huhuhu....
sempat lg aku snap photo masa aku jem td...hehehe....


Jem teruk betul..tension2!!

nasib baik hujan dh reda bila nk sampai umah....

2 comments:

zura said...

mmg ujan lebat betui smlm....lama x ujan gitu..hati2 d jlnraya....hehe

Gieyana said...

A'aa la..lebat ssgt...risau bbenor takut tsunami pon ada sbb jln kn kt tepi pntai..