"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, March 16, 2009

Gambarmu menggambarkn seribu tanda tanya!!

Cuba teka aper yg berlaku? huhuhu...
Nureenku yg comel bertukar menjadi comottttt sekaliiiii.......

8 comments:

mummYaeesh said...

masyaAllah...
ni mesti kes amik ur lipstick kan??
tu ler anak pompuan!

Gieyana said...

huhuhu...cam hntu..ni pasal ummi dier tido ler ni!pastu habis bedsheet i dier wat drawing!

leadleedeea said...

wah...ader talent nk jd model nih...heheheheee sabar je laaa kak..huhu

naurah makwa said...

Mesti patah lipstik akak kan!huhu..dah mula nak melawa ni..

Gieyana said...

Lead:A'aaa ler...habiss semuanyer!sabo2...

Gieyana said...

NAurah: buat setakat patah! dh hancurrr dh!habis dikoreknyer...liptic baru lak tu!

babyluv_ayang said...

uishhh.....nak marah pun tgk muka comel ni terus tak jadik yek, gie...ehehhe...kalau doter k.fara ni rasanyer sore k.fara dah sampai langit ke7.....hehehehee....clever betul si kecik ni...

Gieyana said...

A'aa ler..tupun susah nk tanggalkn! lastly guna sy punyer make up remover!huhuhu