"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, March 2, 2009

Ishhh...Ishhh...Ishhh

Isshhh...ishhh...kenpa x perasan lak....balik dr shopping smlm br perasan yg susu Nureen dh x der stock....panik gak aku....
last balance plak tinggal utk wat susu utk Nureen malam tu ajer...suruh hubby amik sket dr umah bb sitter tp dia malas lak...nk g tesco pon time tu dh 10.30pm....huhuhu...
nasib baik Nureen minum sket ja sbb penat round kt shopping mall...n balance susu tu aku letak dlm peti ais utk pg nie...

So hari ni ,time lunch terpaksa ler aku p Sunshine beli susu dier...selalunya aku simpan stock byk2 bila balik kg...kt sana murah sket susu dier.....
so next time kena ler check properly stock susu dia..tmbah skrg lak dia mmg minum byk....rasanyer 1 kotak tu utk 2 minggu jer.....huhuhu..
anyway susu ni mmg bagus sbb dia really active n cleaver....puji sket kt brand nie....hehehehe....
nnt ler balik umah upload picture susu dier....psl kt opis ni nk upload gmbar x leh..kena block plak!!

ni ha susu Nureen ...


So arini aku tapau Mc'D jer n lunch kt tepi pantai....syok gak...psl leh release tension aku!hehehehe....

2 comments:

ieda said...

Salam..betul tu..susu tu mmg elok..my dotter pun minum susu tu..dr dia lahir..ENFALAC...masuk umo 1++ ENFAPRO and then ENFAGROW..Lately dia x berapa nk minum coz dia tgk cousin dia minum yg coklat...ENFAGROW kan x der coklat..yg ada vanilla ngan madu..Saya beli dia x nak jg membazir dah tu..Last2 sapa pegi jer beli SUSTAGEN KID 3++ perasa coklat..seb baik dia nk...(saja nk berkongsi pengalaman...) awak x kesahkan???

Gieyana said...

Ieda ~ Betui2..