"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, March 17, 2009

kena lagi ler plak!

Ishhh...malasnyer nk buat! aku bzzzzz sgt!! apapun still layannnnnn.......thanks Azure bcoz teringat nk Tag saya!

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Kenanganku Kenanganmu....aku pilih psl aku suker lah...raser skema gitu...(cam org mabuk chenta ler) n at least boleh ler aku n3 sumber2 ilham n kesenian aku yg mmg terserlah tu!!hahahaha...perasannnn bangatttt!

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

ni..ha!!:http://gieyana79.blogspot.com/ . Jgn luper taruk comment2 yg cun melecun utk aku plak! hmmm...idea utk nama tu yer.....mestiler ada nama aku kt situ! n aku mmg suka no 79 tu!

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
aku balun jer yg mn aku suker....either in English or BM

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?Hapuskan?
Adaaa...sbb malas nk n3...tunggu ler sket ari biler dh boring!!

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Cantikkkkkk!!!

6) Senaraikan 5 orang yang akan anda tag.
Malas nk bg ler...next time ler!

No comments: