"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, March 28, 2009

Owhhh baik hatinyer si dia...

Tengok semua orang ader bibik bleh tolong masakkan...aku pon wish camtu gak...balik dr keja bleh terus jer mkn..tp nk wat camna kn...susah gak biler ada bibik nie...ada pro n contra....


Aperpun arinie aku mmg ader bibik special...hahahaha...nnt marah lak si dier bila aku ckp camtu!!


Tak ler..buah hati pengarang jantung aku...masakkn utk aku!!rasa bahagia n best sgt sbb penat2 dr keja n ditambah plak dengan jem yg teramat sgt so balik umah bleh jer terus melantak!! biarpun simple tp I'm really appreciate its! Thank you sayangku psl masakkn bihun utk dindamu ini....hiks hiks hiks!!

2 comments:

mummYaeesh said...

so sweet...klu ahkau...mmm mau meletop dapur terkejut dia nak masak!

Gieyana said...

hahaha..lawak ler!!