"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, March 24, 2009

Tag..Tag..Tag...

tag nie dtgnyer dr Elly...Thank you yer bg kat sy....actually malassnyer nk wat.....

1) Lelaki no 1 dalam hidup anda
mestiler suami tersayang akuuuu....dunia dan akhirat!!hiks hiks hiks...

2) Perdana Menteri M'sia no 4
Tun Dr Mahathir Mohamad, idola kesayangan aku...penuh ngan ilmu dan matlamatnya...aku kagummm!!

3) Gossip di tangga no 2 sekarang
Ntah ler!!rasanya politik ler kot!hehehe..

4)Selebriti paling chumel no 1
Angelina Jolie ler...ahakssss.....

5)Kakak no 4
Aku ada 2 kakak jer...mn ada 4 plak!!

6)Teman rapat no 10
Aku x bilang ler plak kengkawan aku...suma kire rapat benor lah!!

7)Kawan paling kudukut no 6
x der kot...kalau ada x kan nk publish..nnt malukn dier plak!!hehehehe....

8)Kekasih no 2 anda..
ntahler....

9)Artis lelaki no 1 di hati anda
x dak la plak!!artis lelaki aku mestiler cik abang aku!!hahahaha....

10)Adik no 3
Adik no 3? ni yg tension nier psl aku ler org yg no 3 tu!!hahahahaha.....

Tag nie aku nk kasi kat:
Zura
Lead
MummyYaeesh - psstt: sian dier tgh bzzz skrg nier....hehehehe
Ieda
Zara - x sure dia nk buat ker tak psl blog dier mmg best!!
Yuni
Zue
Razila
Naurah...
Zam
Adik Initrahartini




And kat sesaper yg sudi buat k..

8 comments:

cik syazni said...

salam2..hehe.. nanti kite link awak ek, boleh tukar2 crite :)

Gieyana said...

ok sure..sy add awak k..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hehehe...

aku telah di promosi oleh akak...hehehehe..

insyaALLAH, kalau sy sempat..sy buat Kak..

tapi, kalau tag..sy buat dlm blog English jer..insyaALLAH, nanti sy convert kan~

=)

zuraiwan said...

kena tag lak...hehe..ok...i will do..tq

leadleedeea said...

ok...lead amik tag neh..hehe

RiNi's said...

salam...singgah menarik entri ni.

Gieyana said...

Zara: mmg blog awak best ler..
Zura: A'aa dh nmpk hgpa buat pon...
Lead: OK..
Rini's: tq2 singgah ler selalu.

mummYaeesh said...

woohoo..tau takpe!utang tag aritu pun lom selesai da dpt tag baru!tp takpe akan ku gagahkan jua...lalala..