"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, April 10, 2009

Awards dr Ieda

THANKS yer kt Ieda psl ingat nk bagi award nie kat kiter...terharu!!



So awards nie aku nk kongsi kat kawan2 blogger aku...

Neezareef, Naimah,Alina - blogger baru,Reen,Suziey,Afdni,Ima Shhs,Annaleeya,Aimy,Tinie,Zam,Zara,Hajarus,MummyYaeesh,Zura, N sesapa yg singgah kt blog aku yer...amik tau!

2 comments:

alina said...

gie..aku ke yg alina tu ek?? ahhh tak kisah lah ye aku amik jer! kalu salah org pun tape aa...time kasih...

Gieyana said...

Alina: betul ler..bg kat awak..amik yer...