"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, April 18, 2009

Awards lagie...

AHAKS!! dapat award ler...bestnyer...Sekali dapat 3 plak tue!! bangga benor aku! SPECIAL THANKS to Mummy Dasy sebab ingat nak bagi awards nie...banyak lak tue award yang dier kasi...aperpon aku just amik yang mn belum dpt lg yer.....

So, awards nie aku nak bagi lak kat kawan2 blogger aku yer....

Buat Zura, Niza, Lead, Ieda, Reen, MummYaeesh, Mid, Imah, Yuni, Zara, Suziey, Shi3la n semua yang jd follower aku ler...sbb kalau nk list down byk lak! Ok kengkawan, amik jangan x amik yer....

7 comments:

IeDa said...

wahhhhhh...tantik..tantik...sukee..sukee..tq gie...mmmmuahhhhhhhhhh

Gieyana said...

Ieda: You're welcome..aku x pernah melupakanmu!!ewahh!!

reen said...

kihkihkih...ado lg ke untuk den???skrang gak den g amek...mekacih!!!!...i luv u!!mmmuahhhhh...:)

~~zuraiwan~~ said...

nnti gue amik ye...tq

Gieyana said...

Reen: A'aa..gua bg lu..amik jgn x amik..
Zura: ok..amik tau!

niza said...

tocei2...ailebiu...

Gieyana said...

Niza: U're welcome..