"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, April 9, 2009

Tag ...Tag...Tag lagiiii....

THANKS buat Elly...selalu benor aku kena tembak ngan dier...aperpun layannn ler....flashback n korek balik gambar Nureen time baby....

1) Letakkan Gambar Anak yg baru lahir. Gambar kalo boleh mestilah gambar yang msh dalam wad maknanya gambar anak hari PERTAMA.



Gambar yg mate n idung besau tu kat KMC...2day of giving birth tu Nureen ...Gambar yg kecik tu hr ke-4...n time tue dh balik umah....COMELkan puteri aku nie!!...nasib baik dpt korek balik pic Nureen masa bb...sbb ritu pc wat hal n suma pic hilang...naib baik pic newborn nie ader simpan kt pc opis... yang gambar kecik tu mcm bb boy kan!hahahaha...


2) Letakkan butir ini :

Nama penuh : NUREEN NAJWA BINTI MUNIR

Nama Panggilan : NUREEN @WEEN (kekadangnyer)

Jantina : PEREMPUAN

Tarikh Lahir : 27 January 2007

Tempat Lahir : Kedah Medical Centre, Alor Setar

Berat lahir : 2.4 kg (kecik jer dier time tue)

Cara Kelahiran : NORMAL

Last sekali... apakah harapan korang pada anak ini.. dan korang nak anak ini jadi apa besar nnt... dan KENAPA..?
AKU dan SUAMI berharap agar anak kami nie menjadi sorang anak yg baik...penyayang...n beriman...n besar nanti aku nak dia jadi org yang berguna buat keluarga dan masyarakat...jd PM pompuan yg pertama kt M'sia nie ler kot!hahahaha...

Orang yang aku Nak Tag :
Ieda
Mid (ehhh, dh kawen ker dier tu?sakat dier sket)
Niza
UmmuAbdullahSyakir - br kenal jer blogger nie
Azure
Yuni
Atty
Connie
Reen

14 comments:

[-suziey-] said...

amboih sempt ke nk nengok dia dpt jadi pm pompuan pertama kt mesia? ekek:D

Azure said...

eh eh..besday nureen sama la ngan 'akak'..muahahaha

nanti leh celebrate 27 Jan sama2 eh..(ntah bila la yea)

IeDa said...

aiseh..kena gak..x per..x per..kita buat..no hal nyer..

elly @ suely said...

bagus... bagus... dah lulus dah nie ekekee leh tembak lg pehni...jgn mara aaa...

zamdotcom said...

Nureen tempat lahir kat kedah ye..sama la ngan abang ni ^^ keh keh keh


p/s: lahir kat spital alor star

neezareef said...

alolo..tomey je 2kg lebeh masa lahir....

Gieyana said...

Suziey: Entah ler...cam harapan tipis jer tue..hahahaha...
Azure: sepatutnyer dier bb Feb..tp nk kuar awal plak! nnt leh ler celebrate sama2 erk...hehehehe...
Ieda: ok layannnn...
Zam: Ahakss...3 beranak owg Kedah...psst: Wlaupon sakit kt Penang..tp still blik Kedah utk bersalin...hahahaha...
Neezareef: hahahaha...kecik jer dier time tue...

syakiela said...

salam,alamak...tomeiinyeee baby tue...mmmuahhh kat pp baby....

ima shhs said...

mak aii... comeyy nyer baby dier....

Salam singgah...

Gieyana said...

Syakiela: Salam...Thks!hiks hiks hiks...ummie dier x comei ker? hahahaha...
Ima Shhs: TQ...singgah ler selalu yer..

NuRuL DhiA said...

chumel nureen :)

Gieyana said...

Nurul: thanks!hiks hiks...

ummuabdullahsyaakir said...

Salam,Gieyana,tag dah selesai.Terima kasih ingat nak bagi tag,lain kali bagi lagi:)
Baby comel banget..

Gieyana said...

UmmuAbdullah: Thanks yer..selesai juger akhirnya..hehehe...