"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, May 15, 2009

Kena TAG lagi...

Wei wei...TAG lagi!! kali nie dari Zura plak...sori ar pasal baru rajin nak buat...hutang TAG ada banyak lagi woooo....tp syok gak layan TAG nie...macam extra homework gitu....

1) Apakah hubungan awak dengan dia (INSAN YANG MENGETAG ANDA)?
~ Kawan aku ar....

2) 5 impressions terhadap si dia..
~ Dier rajin mengemas wooo...rumah dier mmg kemas!
~ Dah pandai photoshop, walaupun godek2 sendiri jer cam aku! tp hangin gak kan masa mula menggodek menatang tue! huwaaaa....
~ Tabah menghadapi UJIAN Allah....Sabar yer....
~ Boleh aku cakap yg ko mmg lovely couple erk!
~ Ko baikk woooo

3) Perkara yang paling memorable dia pernah lakukan kat awak?
~ Macam2 daa...jd 1st follower aku...part yg x bleh lupa, kiter g Sabah sama2...gi Cameron n Langkawi sama2....nie ha gambar kiter....




4) Perkara yang paling memorable dia cakap kat awak?
~ x ingat ar....ader ka Zura...tp dier buat aku jatuh airmata gak! huwaaaa....

5) Kalau dia kekasih awak, awak akan?
~ Jaga dier baik2.....tp x bleh la psl sama jantina daaa.....

6) Kalau dia jadi musuh anda, anda akan?
~ Letak dia kat Pulau Jerejak!! boleh x Zura??? aku gurau jer yer.....mana bleh musuh2 plak!! kita kawan sampai bila2 daaa....


7) Kalau dia jadi kekasih anda, dia perlu improve dalam?
~ Jadi lebih rajin mengemas cam dier....tp x bleh la psl aku ada org sayang aku dah!!!

8) Kalau dia jadi musuh anda mungkin kerana?
~ Aku jahat sangat...x nak dengar cakap dier!!! x der ar! aku baik woooo.....

9) Overall impresion tentang dia?
~ Wanita yang Tabah....tp luaran jer tgk dier happy go lucky...dalaman aku faham wooo! and BEST kenal dier....

10) The most desirable thing to do to her/him?
~ Make her WISH come true...boleh ker erk!! Insyaallah yer...

11) Apakah anda rasa tentang pandangan orang terhadap anda?
~ Aku orang seni! betul ka wei! seni dalam macam2 hal!!

12) The character of you for yourself..
HAPPY go lucky selalu....aku baik...baik ke?

13) On contrary, the character you hate about you..
~ Wasted money daaa....

14) The ideal person you want to be with..
~ Suami tercinta , Nureen tersayang and my family

15) For people who like you, tell something about them..
~ We need each others right? Hmm..BEST kenal ngan korang!! rasanya tanpa korang blog aku pon cam x besttt jer!!!

16) Ten people you tag..
~ x nak TAG ar...kesian korang...lagipun TAG aku before ni pon ader yg x sempat nk jawab!!

So end kat sini la yer!!

12 comments:

LoVEaQshA said...

best kn lau g bercuti rermi ngan kwn2 n fmly..
ish rs cam xsbr plak nk g bercuti rermi camnie..tp xthu biler!!!huhuhu

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

salam,owh korang penah jumpe ek,beshhnye...btol2x,kak zura tue spt ade rahsia yg terbuku dihati die...sayang la kak zura n gie...

sis_nita said...

kenangan terindah ni.. sangat berharga..

~~zuraiwan~~ said...

slm...uitt...ko err mmg ceta sedih aku..huhuhu..bab mgemas tu kemas ka umah aku..hahaha..eh ko pun lovely couple tau...
~hamparan hatiku; stiap org ada rahsia kan....hehehe~

atty's said...

nasib tak kena tag..dah buat dah tag nie hehehhe ..

mummYaeesh said...

ahaks..weols la tu yg tak wat tag lagi...woohoo...

wei pulau jerjak best ape...ada resort lagi tu..woohoo..

Gieyana said...

Dik Zura ~ mmg best woo...dpt wat mcm2 bersama2..walaaaa...

Gieyana said...

Syakiela ~ A'aa..kita kwn baik...thanks! syang awak juga...

Gieyana said...

Sis Nita ~ betui2...

Gieyana said...

Zura ~ betul ar...hg bg aku sedeyyy sbb aku pon penah rasa b4..umah ko mmg kemas woo...tp nnt ada budak kecik jd cam umah aku! lintang pukang dbuatnya!...hahaha...aku mmg in love selalu tau!

Gieyana said...

Atty's ~ x mo ar tag org...psl diorg pon x der masa nk buat gak...cam aku!!, tu yang delay tue...wakakakaka..

Gieyana said...

My ~ Betui ar..Pulau Jerejak tue ada resort..tiap2 hr nk g keja aku tglk pulau tue...tp x pernah smpai pon!