"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, May 12, 2009

Ku Merenung D Hadapan...




HUJAN TURUN dengan renyai2nya...Aku hanya memandang di hadapan....Apa yang aku nampak ialah tanah yang kering di basahi hujan...titisannya yang begitu unik sekali.......Aku terus merenung...merenung dan merenung.....SO apa yang aku renungkan!!

Bukan ini yang aku renungkan...

Ini pon bukan......

Yang nie baru aku renung...RIM tayar mak sedara aku... ##Wei wei...ITU KETA aku tue!!hahahaha...

16 comments:

Nur Farhana Abdullah said...

Oohh.. Ku ingatkan merenung cik abang macho di dalam ujan.. Hak hak hak.. =p

Gieyana said...

Farhana ~ ko telah di tipu..wakakakaka...

zue_annie said...

cessss...ku ingat renung apa td hehehhe

Gieyana said...

Zue ~ Ko pon terkena...lawak d ptg hari.. :D

alyyani said...

nurin ke yg tgh merenung tayar kete tuh? huhu...

CuTeMiUt78 said...

lor.. ingatkan renung apa la tadi

leadleedeea said...

waaaa....gambo air ujan tu mmg niceeeee~!!

Gieyana said...

Alyyani ~ bukan Nureen daa...anak sedara aku..:D

Gieyana said...

Cute~ wat suspend jer kan! Ahaks!

Gieyana said...

Lead ~ Tenkiu...:D

[-suziey-] said...

waaa ko g masuk explorace ke gie? dasat kete ko...ekek:D gambo daun tu tantek la..

Gieyana said...

Suziey ~ Hujann daaa..so kotor ar.. :D

shi3la said...

harharhar..saper tuhh wehh anak sedara ko erkk...cam paparazi lak hambek gambor dr belakangg huhuu

Gieyana said...

Shi3la ~ betui2...dier bru mangun daaa....

mummYaeesh said...

pestt cantik ar pic yg nampak hujan tu...

Gieyana said...

My ! tenkiu yer...aku ku upload lg picture cantekkkk punya!