"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, May 5, 2009

My New Header

AHAKS...akhirnya aku merajinkan diri utk membuat Header bg blog aku nie....setelah lama di postpone untuk menghasilkannya...Cantikkk takkkk?



16 comments:

~~zuraiwan~~ said...

cantik2....hehehe....rajin buat lak...bleh aku tiru...hahaha..

leadleedeea said...

santekkk.....hehehe akak edit pkai ape yek?

Mummy Dasy said...

cantik cantik rajin u wat

Gieyana said...

Zura ~ Tiru jgn x tiru!hahaha..klau x bleh tanya sifu k!
Lead ~ Akakmu ini menggunakn graphic software..photoshop... :D
MD ~ TQ..ini psl mood rajin melanda...

ibu_arifa said...

cantik..saya bagi 5 bintang!!
pandai la akak ni..ambik gambar pun cantik2 belaka :)

LoVEaQshA said...

Mmg santikla,marvellous!!!
Nti leh tny sipu lau nk wat camni erk,hehe

Gieyana said...

Ibu Arifa ~ Tq yer..
Dik Zura ~ Terimaaa kasihhhhhh... ok bleh x der hal!

IeDa said...

mebeles..mabeles...tantikkkkkkkkkk

[-suziey-] said...

waa tantek tantek...bilen k baut tok aku plak..ekeke:D

Gieyana said...

Ieda ~ Tima kaseyyyyyyyyy....
Suziey ~ Bleh....insyaallah...tp kena bg gambar ler..

afdni said...

nice nice..dah makin terror member aku sorang nie..

Gieyana said...

Yuni ~ Toceyy..still learning ar..hehehehe

neezareef said...

ayok..kt header ade gambo penyapu..
heheh x pe arr..ok je tu

Gie said...

Neezareef ~ wa hentam sajer labu...hehehehe

alyyani said...

header yg sangat ceria! colourful! suka aku nengoknye..

Gie said...

Alyyani ~ TQ...:D