"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, May 28, 2009

Riang Ria D'Hari Raya...Oppsss bukan daaaa...

AKU suka benor captured gambar candid....ni ha..photoshoot riang ria sanak sedara....anak, adik, anak sedara and sepupu aku masa balik kampung weekend baru2 nie...bukan senang nak gathering macam nie wooo...anak sedara aku dok Jitra...Sepupu aku dok jauh gak....ni d' sebabkan kenduri, so dapat ler kitaorang berjumpa.....Time amik gambar nie, before kita bersiap sedia nk p kenduri...wakakakaka...boleh lagi woo bermain-main kat sini.....dulu kat sini ler tempat aku berlumba lari masa kecik dulu2....So layan la gambar gyang cameragirl ni ambil yer....harap korang x jemu ar psl byk gambar kenangan gak aku tempek....mood rajin daaaa......



Kronologi keriangan ini ~ Aku saja jalan2 kat lorong kecik nak masuk umah aku ni......pastu aku nampak benda baikkkk punya utk wat kajian...lembu daaaa.......then, balik amik senapang.....(Camera ler)......pastu budak2 semua ini ikut......lepak2.....pastu, diorang main bola getah yang bleh lantun tue....lastly, baling punya baling dengan penuh keriangan.....bola itu terlantun kat pokok....x nampak pon jatuh...tht why diorang semua tue sibuk nak jolok!!...lastly...x jumpa2 bola kecik itewwww...............

29 comments:

leadleedeea said...

akak...boy yg pegang teddy bear tuh comey laaa..hik hik..berkonan da eden ni ha..(betul ke?)

ppb_ppkp said...

lorrr.ingat jolok buah dorian..hiihhii

SyaNa said...

nice picture!!
teringt zaman dok kampung beriang ria main2..

neezareef said...

gambo yg suasana kampung tu lawo..very the nostalgica

[-suziey-] said...

weeehoooo..kalu dpt zom in gambo nureen lari tuh cantek..hehehe:p
syioknye la bebudak ni.

Maswani said...

mmg cantik sume gambar2 tu.. leh bt memory nti semuanya besar kan..

Baby Wify said...

warna warnii..di aidilfitriii...ewaaahh...hehe

CaMaRPuTiH said...

teringat zaman kecik2 dolu. riang ria sumernya! nice pices babe!

zue_annie said...

hahha//ku ingat sdang kait buah apa rupanya bola kekekeke...nice picture

♥ Eda ♥ said...

alohai semua anak2 sedara dah beso 2..sian si kenit..hehe pastu ramai lelaki eh..

Gieyana said...

Lead ~ oooo..cute erk? itew anak sedara akak....hehehe! sudah berkenan rupanya Lead...:D

Gieyana said...

Imah ~ depa dh frust sgt psl keriangan itu x dpt dteruskan! bola ilang!!!

Gieyana said...

SyaNa ~ Tenkiu....mmg best kan nostalgia dulu2...

Gieyana said...

Neezareef ~ A'aa betui tue..aku pon suka!

Gieyana said...

Suziey ~ A'aa ler kan! sayang ler plak!!

Gieyana said...

Maswani ~ Tenkiu..betui2 tue...nnt depa besar suma suruh depa korek balik blog aku nie...wakakakaka...

Gieyana said...

Baby Wify ~ Wakakakaka...lawak ler plak! cam dh nak raya...hehehehe...

Gieyana said...

CamarPutih ~ betui tue...aku pon tumpang riang cam diaorg gak...

Gieyana said...

Zue ~ tenkiu...actually ada buah gak tue..buah duku yg x masak..tp org punya daaa...

Gieyana said...

Eda ~ A'aaa..mmg family aku ada byk lelaki...cucu mak cuma 2 jer pompuan, including my dotter...so anak aku kwn ngan lelaki ler...hehehehe

Dee said...

mcm kita masa kecik2kan..main je..sronok je..xde masalah..

CuTeMiUt78 said...

wah.. bestkan bila mengimbau kenangan dolu2 ni..

mummYaeesh said...

syoknye ada kampung mcm ni!sejuk jerk mata memandang!

adeh ingat jolok buah rambutan ke??mata kucing ke??skali bola getah da...

Gieyana said...

Dee ~ A'aa betui tue kan! bestt ler masa kecik dulu2...

Gieyana said...

Cute ~ A'aa betui tue :D

Gieyana said...

MY ~ Aku berjaya menjeleskan ko ker? wakakaka....
A'aa daaaa...jolok bola jer...

naurah makwa said...

cute loo..macam zaman kanak2 riang dulu rasanya..

Gieyana said...

Naurah ~ tenkiu...hepi benor diorg tue..

atty's said...

tingat zaman kanak2 bila tgk gambo tu..