"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, May 11, 2009

TAG from Mama Aqish...

Owhhhh...dapat TAG lagi..kali nie dari mama Aqish plak...ader lagi tag dari member blogger lain pon x sempat nak buat lagi tau...So aku layan yang nie dulu ler....Thanks yer Mama Aqish pasal ingat juga nak TAG dekat kita yang x seberapa nie....So layan la yer:

1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
~ Seorang....Its a Girl...
2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
~ X sure lagi..nak dapat sorang nie pon lambat gak...Insyaallah, biar umur Nureen 5 thn kot...
3.Nyatakan nama anak anda & ape makna anak anda dalam Islam?
~ Nureen Najwa : Cahaya Bisikan Rahsia....
4. Siapakah yang memberikan nama anak anda
~ Aku ler tue..tu pon masa umur kandungan dah 5 bulan dah sbb x tau nak letak nama aper....semua nama Indah2 belaka...tapi aku suka ngan nama yang ada perkataan Aisya....
5. Darimana tercetus idea memberikan nama anak anda?
~ Cari dalam buku "Amalan ketika mengandung & setelah bersalin serta panduan menamakan Bayi" yang telah ditulis oleh ABU AFIQAH dan diterbitkan oleh DARUL NU'MAN.... tu pon pinjam dari kakak aku tau!
5. Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...apakah nama yang akan anda beri?
~ Tiada dalam perancangan lagi la...
6. Berapa perancangan anak yang anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy?
~ Sorang nie dulu la...x sure nk brapa..rasanya paling byk pon 3 kot....
7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang...nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
~ Owhhh...anak baru sorang ler....
8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....anda nak girl @ boy?nyatakan sebabnyer?
~ Nak boy...bleh abah wariskan kasut bola...hahahaha....tapi rezeki Tuhan nak bagi so terima ajer....
9. Ape ciri2 persamaan anda & anak Anda?
~ Mesti ler comel cam AKU..hahahah...perasan! anak aku kuat merajuk cam aku...tp skrg dh bergelar Ummie nie, kurang ler sket....
10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.
~ ok...ni ha! gambar baru amik Sabtu ritu...comel tak saya???

9 comments:

PrincessQutety said...

tomey tomey tomey.. :)

Gieyana said...

PrincessQutety~ Tq..sy memanggg tomeyyy tau!perasan ler saya!

[-suziey-] said...

haa???tunggu nurin 5 thun..lmanya gie..cewah..buat2 trkejut plak..ekekk;D

Gieyana said...

Suziey ~ jangan ko gelak plak! planning yg baik tue...hehehe

mummYaeesh said...

5thn ek..samalah kiter!(percaya ke?)

klu uols 5bln baru dpt nama..yaeesh tu lagi la..da 8bln baru kelam kabut cari sbb mulanye gynae ckp girl siap da ada nama girl lagi... dania marsya skali kantoi..boy la!terus jd muhammad yaeesh adam!

Gieyana said...

MY ~ A'aaa ler...percaya...gd planning too..bg sepenuh kasih sayang kt diorg dulu kn b4 the next one..

Lebih kurang sama ar psl ada nama for bb boy jaa..nasib baik cepat2 cari.... :D

CuTeMiUt78 said...

oohh gitu ya.. takde perancangan lagi.. eh.. buku tu cam familiar je.. cam pernah baca buku tu.. agak buku yg sama aku baca masa ngandungkan mirul kot

Gieyana said...

Cute ~ sama ar tue..mungkin ar..sbb mmg byk org baca buku tue...

alyyani said...

gie, sama la kite part nama aisya tuh. maka aku abadikan nama tu kat nama anak sulung aku. rania ayesha.. :D