"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, May 18, 2009

Tempek Award from CuteMiut78

Dapat Award From CuteMiut78...Thank you yer....Actually byk award yg aku dpt tp x sempat nk amik...lastly, aku lupa ler pula pengirim dier...sori yer buat kengkwn yang bg award tp aku x tempek...aku lupa daaa.... To ~ CuteMiut78, thank you sekali lagi yer...baik tempek siap2 kat umah aku nie....

8 comments:

cik syazni said...

comil nye award itu!

::HaMpArAn HaTiKu:: said...

salam,wah2x dapat award lagik ye...beshhnyeee

Gieyana said...

Cik Syazni ~ Akak pon sukeee...psl ada sponge bob!hehehe

Gieyana said...

Syakiela ~ Tenkiu yer! bestttt!!

mummYaeesh said...

tempek jgn tak tempek..weols ni tak tau la bile..
btw, cantik ar header baru!

Gieyana said...

MY ~ Tu la psl...kena tempek siap2..nnt takut lupa plak! tu pon byk woo x amik! then skrg dh lupa sapa yg bg..wakakakaka...
~ Tenkiu yer!

alina said...

Selamat menepek award jugekkkk

Gieyana said...

Alina ~ A'aa...tempek jgn x tempek..