"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, June 3, 2009

Kiter berpicnic lagi..

SORRY yer...ni entry tertunggak....busy tahap gaban!!so aku publish gak ler walaupun dah nak masuk dua minggu masa berlalu.....holaaaa.....

MASA balik kampung tempoh hari...hari Ahad tue kita breakfast picnic lagi kat Sungai dekat rumah aku dengan menaiki Moto adik aku itewww...Dah berapa kurun aku tak naik moto rasa gayat ler plak!! Nureen betui2 syok pasal bila smpai kat sungai iteww psl kat situ gak ader playground...sIshhh berapa kali itewww daa....So layan ler yer picture kita lg...ishh!!asyik picture jer kan.....boring x nih??

Macam penah publish gambar camni before...tp diff sket pic nie...Nureen kegatalan.....

Air sungai yg penuh..psl empangan dbuka...x sama cam kita dtg tempohari.....

holaaa..ader durian wei...sapa punya ntah!!!

Berposing manja ngan budak nakal iteww...

16 comments:

IeDa said...

mak aiiiii...byknyer buah dorian itu...hu..hu..hu..x koser aku coz aku anti ini buah...wachaaaaaaaaaaa...

mummYaeesh said...

syoknye picnic!tp plg syok klu dpt buah durian kat atas pokok tu..woohoo

Saidatulnissa Aina Umairah said...

best erk berpicnic.. dah ler durian tue mama suke.. tp kan umah xleh mkn coz hubby ngan umairah xmkn durian..

Gieyana said...

Ieda ~ walaaa...save durian aku psl ko x makan....hehehehe

Gieyana said...

MY ~ A'aa betui tue..kalau dpt dorian iteww..mesti bestttt!!

Gieyana said...

Nissa ~ Besttt..wlaupun simple but really enjoy!! Alaa kesian ler kan..kalau nk makan mesti kena mkn kt luar @ kt umah sapa2 kan!

~Firsya~ said...

wahhhhh,rjinnye die sefamili g picnic...suke2x...cantekkk la gambooo...

neezareef said...

sape punye duyan tuuu..
silap2 kang abis kena mkn monyet je

zue_annie said...

tak boring la...aku suka tgk picture hehehhe...best dr baca kekkeke...tap kalu ayat best2 baca la..kalu karangan panjang sgt tunggu mood kekkeke

Dee said...

bestnyer tepi sungai..leh mandi kan?

Gieyana said...

Firsya ~ Wahhhh....kite mmg rajin!hehehehe

Gieyana said...

Neeza ~ Duyan tu ntah ler...tp kat situ monyet x der...tupai byk laaa...:D

Gieyana said...

Zue ~ Betui2..aku pon setuju ngan ko...ada photo best tgk kan! sbb boring nak baca sgt!hehehe

Gieyana said...

Dee ~ boleh2...tp kalau air camtu sy takut taw..dulu masa budak2 dulu heroin sungai ler nie...siap amik pelampung lg tue hanyutkan diri smpai ke bwh sinun...bestt wooo!

salwa said...

byknya buah durian..
msti best kn picnic kt sna..

Nana said...

beznye sungai...