"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, June 17, 2009

Owhhh...Aku bermimpi..




Last two days...aku Bermimpi.......So sebelum aku lupa mimpi BEST itue..baik aku kongsi2 dengan korang....

MIMPI aku mmg best.....di ringkaskan citer...aku bermimpi kat umah aku d kampung sinun tgh wat sedikit majlis kenduri.....So aku yg sememangnya gila ambil gambar..sesaja menjalankan tugas jd photographer,.... Nak di jadikan citer....tetiba...ada seekor kala Jengking muncul....so, aku apa lg...perasaan ingin menjadikan kala jengking itu sebagai model aku...... Masa aku nak ambil picture kala jengking tue...tetiba ada seorg "Minah' yang x brapa cukup pemikirannya, mengangkat kala jengking itu n membalingnya ke arah aku...apa lagi, ketakutan ler aku....

Aku telah menendang Ke arah Kala Jengking itu.....tiba2 aku terjaga dari tidur tadi...Dan menyedari..Rasanya kaki aku telah tertendang Nureen...nasib baik dia tak terjaga n menangis.... Ibu jari kaki aku mmg terasa kesakitan taw.....ataupun itu hnyalah ilusi dari mimpi aku....

~ So, lawak tak mimpi aku? Mimpi sekali ngan ACTION lak tue!!kesian Nureen psl jd mangsa mimpi aku!wakakakaka....
~ Tu la psl, gara2 gila tahap gaban ambil & bergambar smpai terbawa2 ke mimpi...

16 comments:

mummYaeesh said...

woit..gilakss!sian kat nureen..bleh report ni!woohoo

Gieyana said...

MY ~ Wei...x sengaja daa..puteriku iteww mmg ganas bila tido..kekeke

MaMa aYiN_FaSHa said...

kih..kih..kih..mmg lawak..kepala Nureen yg jd mangsa uminyer yg tgh syok dok layan mimpi...
Dush..dush..Umi nureen..lariksssss..

Gieyana said...

Ieda ~ masa aku citer kat hubby pon dier ketawa..dasat aku kan! tp kepala Nureen tu mmg keras kot..tht wy dier x sedar..x pon dia pakai perisai ker..kekeke...

[-suziey-] said...

wakakaka...lawak la wei...sian nureen..ibu dia ni kalu tidoq mmg xingt dunia..siap ngigau bagai..lenkali basuh kaki,...kalu x kang sape plak la jadi mangsa tendangan..ekek:D

Gieyana said...

Suziey
~ Aku tido mmg ada basuh kaki n segala bagainya..tp ntah knp mimpi itu tiba..kekeke...
Bkn setakat aku jer tido x igt dunia..si Nureen pon sama taw..kekeke

CaMaRPuTiH said...

penyakit baru tuh wei... kekekeke... tu terbawa sampai ke mimpi.

mamadanish78 said...

wakakakaaa...kelako la gie ni..
mamaD pun selalu gak mimpi2 mcm benda ngeri mcm tu...tak suka la...
pastu mamaD paling tak suka kalau mimpi...p jalan tertinggal danish...eeeiii...takutnya la haiii...

niza said...

apsal la nureen jd mangsa...kejam ko!!!hehehe

Gieyana said...

Acha
~ tu la psl tue..kena p wat treatment dh nie....tembakkkkkkk!

Gieyana said...

Mama D
~ Aku mmg kelakau taw..
~ betui2..tak suka kan! tp mainan tido jer tu..semua kuasa Allah Taala kn..

Gieyana said...

Niza
~ Pasalnya Nureen tido buas n nakal giler...kekadang kaki dia kt muka aku taw..so aku balun dier balik ler..wakakaka

zue_annie said...

hahhaha..sian nureen mujur x tergolek2..jaga2 kang pasni munir lak jd mangsa ngigau hang kahkah

neezareef said...

sian nureen..wakakakakak

Gieyana said...

Zue ~ kekekeke...betui2..owhhh..nnt Munir plak jd mangsa aku tue.. :D

Gieyana said...

Neeza ~ tu la psl..wakakakaka