"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, June 16, 2009

Pertunangan ~ Husna + Amin


Selamat bertunang yer Sahabatku....Oleh kerana permintaan seorang sahabat baik & mengisi hobby aku n suami di samping mengasah bakat, maka aku + Hubby pon memenuhi permintaan dier utk menjadi photographer dier yang x bertauliah sempena Pertunangannya....Moga kalian berbahagia dalam menempuh alam pertunangan nie yer....Mmg meriah majlis sahabatku iteww...ditambah plak dengan cuaca yang cerah..di samping aku n suami turut bersauna....wakakaka...

Cincin tanda..aku sudah di miliki....




Outdoor photoshoot...

26 comments:

salwa said...

nice..
oh purple..suka2..
hehhe

Gieyana said...

Salwa ~ tenkiu yer...akak pon sukaaaa gak!

niza said...

bilalah turn aku nak berphotoshoot nih...kekekek...

Gieyana said...

Niza ~ Cepat2 sebelum terlambat..wakakaka..wat time anniversary kawen ko ler..:)

zue_annie said...

wah..makin asah bakat makin bagus..uish sedapnya kek tu aku tgk

shidaradzak said...

ermm cantik pic2 tu,pandai fotographer nyer..dah expert ke guna D80??saya main bedal jer..saya D60 lah..hehe

zamdotcom said...

hey hey.. ^^
Gie dah terer dr sy ^^
bagus bagus

MaMa aYiN_FaSHa said...

wahhhhhhh...permulaan yg bagus..pas ni leh wat bbisnes nie..hehehe

Gieyana said...

Zue
~ hahahaha...tenkiu2...kena always keep on shoot..br bleh master nie... :)

Gieyana said...

Shida
~ Tenkiu yer...A'aa dh siap selongkar mn yg ada kat D80 itew..wakakaka... x per slow2..yg penting kena keep on shoot n pandai amik angle ditambah dgn sedikit kreativiti...mesti cantik picture itu...sy pon masih belajar lg... all the best yer :)

Gieyana said...

Zam
~ hohoho..tenkiu yer...nak lawan tauke nie...tp sy x seterer awak utk edit-mengedit nie...bleh ler sket2...

Gieyana said...

Ieda
~ Wahhhh....tenkiu yer..alaa..x terlintas nk buat bisnes daa...suka2 jer nie...hehehe

alyyani said...

tertarik dgn kek itu. cantek!

Baby Wify said...

ish3...mmg musim org kawin n bertunang betui la skrg kan.....

neezareef said...

gambo last tu nostalgia sungguh

shi3la said...

selamat bertunang..kek tuhh betul2 menarikk perhatiann ku tuhhh...

[-suziey-] said...

waaa good job..tantek weiii hasilnya...bole buat part time ni wei..war2kan pada wrga blog sekalian..ekek:D over btol aku nih:p
aku tgh nk hasut hubby aku beli menatang tu wei..hahaha:p

Gieyana said...

Alya ~ Owhh..owg preggy tgh mengidam yer..kalan nk postkan nnt rosak plak..camna erk..kesian ko! suh cik abg beli yer..

Gieyana said...

Baby
~ Betui2 tue..ni ha tgh tunggu ko nyer wedding plak..hehehe

Gieyana said...

Neeza
~ Tertarik..terpikat ..dah berpunya taww!hehehe

Gieyana said...

Shi3la
~ Owhhh...tenkiu on behalf on kwn aku yer...kek itu ker..ko dtg sini aku order bg ko..nak tak?

Gieyana said...

Suziey ~ tenkiu2..nie berkat ber'sauna kt sinun taw..n berkat nk jumpa ko gak..tht why dpt hasil camni..heheheh
~ pujuk bebaik taw ngn cik abg ko..nk advisor, call cik abg aku yer..dier pakar dr aku..hahaha

tiQa said...

semoga berbahagia.:)

Gieyana said...

TiQa ~ tenkiue..akak pon doakan mereka berbahagia...:D

mummYaeesh said...

oklah tu..sauna semulajadi..ahaks

Gieyana said...

My ~ wakakaka...betui2...:D