"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Sunday, July 19, 2009

Jumaat yang indah....

Hari Jumaat tue aku x keja...tapikan aku still kuar dr umah dgn penuh ayu..ceewahhh! Maklum ler pakai baju kurung utk mengharungi Perjuangan aku yang masih belum selesai...Then, date ngan Wantie for lunch...kira lunch kat Padang kota...Ini ler My favourite place utk lepak2 jugak...sungguh!!

Kita makan nasi goreng ayam & Coconut Shake..perghhh! mmg sedap!! Siap wat planning utk jumpa lagi hari Ahad tue.....Family outing! Ahaks!

Posing2 sket sebelum balik..Wantie keja plak!heeee

Nasi goreng ayam yer..kengkawan! walaupun nmpak simple, tp sedap woooo!

Gelap plak picca nie..malas nk tukar2 jd cerah!heeeeeeeee

~ Kalau jumpa Wantie nie mmg mulut x bleh nk tutup..ketawa jer terbahak2...Happy Go Lucky cam aku gak!heeeeeee

~ Penat benor harinu pasal aku tawaf kt Parkson utk cari hadiah utk Besday Girl..tp x berkenan pon!

~ Suziey..shawl kita sama yer...malas nk tayang kt blog nie...sehati dua jiwa katakan!hahaha!!

22 comments:

ZARA 札拉 said...

yeay!

pop-out window!!

kak..nak tudung ungu kamu~ hahaha~

lawanya kak~

MaMa aYiN_FaSHa said...

Uit...lainnyer muka kena pakai shawl nih..hik..hik..hik..
Wahh..ko pun ketemu kawan yer..amacm ngan perjuangan..???

Fara_Adura said...

Lain skit muka ko pakai shawl neh.. hehe

Allaa..blog kan tuk tayang menayang..tayang aje le shawl sama ngan suziey tuh..hehe.

Besh laa ek jupe kawan lama.. i laikk it too

sis_nita said...

akak tak leh pakai shawl.. muka jadikk bulat jerr..

cantik laa in pepel.. sweet jerr.. :)

Gieyana said...

Zara

~ yeay..tima kasih utk kamu jugak...psl advise akak utk tukar..hehehe

~ Nak ker? karang akak postkan..heeee

Gieyana said...

Ieda ~ hahaha..aku rasa muka cam tembok jer pkai shawl nie...cam x best jer..cesss!

~ Perjuangan aku A,B,D...hahahaha

Gieyana said...

Fara ~ huhuhu..aku pon x suker taw! dh lama membelinya...ini ler 1st time pakai..cam siut jer...hahaha

~ Hahaha..ada gak certain thing x mo tayang..kang owg ckp aku duit byk plak! Kahhhh!

~ Betui tue...mmg best taw!

Gieyana said...

Sis Nita ~ Sy pon rasa cam...ntah ler..tp mmg suka shawl compare ngan tudung Ekin & sewaktu ngannya...yg tue rasa cam budak indon plak! hubby pon ckp camtu..kahhhhh!

[-suziey-] said...

akhirnya..senang sket aku nk komen..ekekek:D
waaa cuti sbb nk meronggeng yek..last2..yg dicari xketemu yg xdicari ketemu..uik ape tu..ekeek:D
wei aku pn skali tu je pakai shawl tuh..bkn ape..mcm rimas la plak..especially kalu tgh panas..tgk je la mase jmpe tu..aeii serabai jek..skang dh jadi peraman..haha:p

Gieyana said...

Suziey ~ kerana kau kuturuti taw!hahaha...tenkiu for the advise yer..:D

~ betui ar..shawl tue mmg rimas sket psl panjang sgt..huhu! aku rasa pon sama cam ko ar..mybe tu yg last pakai!kahhhh!

afdni said...

nyummyyy .. sodapnyerrr..

el said...

ha'ah gie npk ko len sgt pki tudung tu...aku kena tgk dlm2..hehehe

~zuraiwan~ said...

btemu shbt lama mmg best gilerr....hehehe...tmbh2 buat reunion wehhh syok sgt...

~aku ada gk nk try pakai shawl tp sbb kena lilit2 pjg sgt...rimas lak..

~el apa hg smpi nk kena tilik dlm2...

Gieyana said...

Afdni ~ yummy mmg sedap!heeeeee

Gieyana said...

El ~ Kahhh...itu gmbar close up..so ko nmpak muka aku terang2an..x pyh susah2 tilik taw!kahhhhh..

~ Nyampah aku pakai shawl tue..x best pon!huhu

Gieyana said...

Zura ~ Betui tue...mmg best giler jumpa sahabat..mcm2 citer nk story..hahahaha

wantie said...

he.. he.. syok kan gieyana kita bertemu hari tu.. rasa cam tak puas pulak. yang penting nasi ayam ngan coconut shae to sodap..
Layan ja....

Gieyana said...

Wantie ~ Wei betui tue..best gila..hahaha...
Sedap bangat !! suka gila aku ngan Coconut shake tue..hahahaha:D

zamdotcom said...

dah lama tak lepak padang kota...


p/s: rindu pasembor padang kota

Gieyana said...

Zam ~ Datang ler kt Penang nie..bleh kita banjer...:D

Mama_Aqish said...

o...beli shawl same dgn suziey ker???leh la pakai sama2 nanti pastu publish la kat blog mesti meriah kan....

Gieyana said...

Mama Aqish ~ A'aa..sama ngan budak Suziey..kekeke..tp cam x best sket shawl nie...rimas!heeeee