"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, July 18, 2009

Kegembiraan Yang tak terhingga...

Terasa sedikit teruja kerana dpt menjejaki sahabat2 Di alam persekolahan semasa form 5 dulu....Most of my friends now in KL & only me & Wantie in Penang...tu pon kebetulan bertemu Wantie ketika menghadiri Kuliah..rupanya dier senior aku! ahaks! touching seketika setelah almost beberapa tahun x bertemu....

So sekarang kita semua tengah sibuk utk "berjejak Kasihan" kat Facebook...
Owhh..blog aku diorang x tau lagie...cuma Wantie & Iena jer yang tau!....Iena nie plak my best friend since form 1 smpai skrang.... Orang Seni yang kecik Molek & mempunyai sepasang mata yg cantik...Puteri dier mmg cun!

Gambar sekadar hiasan...

~ Skrg aku aktif sket kat Facebook..tak caya tanya Ieda! Ahaks...

~ Kita plan nak wat reunion besar2an...semuanya dh berkerja & beranak-pinak but still ada yang single!

~ yang paling best..most of my friend punyai hobi yang sama cam aku! Ahaks! pasni bleh wat outing sama2..

22 comments:

el said...

weh aku pun ada buku muka tu..kahhhh

MaMa aYiN_FaSHa said...

yup!! betui tue..
weh..aku pon mau jumpa member lama weh..since dari tadika lagi..lost contact 8 tahun wehh...

ZARA 札拉 said...

wah~

bestnya~

ku mau juga~

Gieyana said...

El ~ Kahhh! aku pon sudah lama woo x bukak..bukak2 tgk member lama byk jumpa wooo!hahaha

Gieyana said...

Ieda ~ hehehe

~ Owhh..mesti teruja kan!hehehe

Gieyana said...

Zara

~ hohoho..best!

~ Cepat cari akak kt facebook:D

sis_nita said...

buku muka akak tak baperr aktif lerr.. huhu!

Gieyana said...

Kak Nita ~ Hahaha...sama ler kita..ni pon aktif cuma baca msg kt inbox jer....kahhhhh!

mummYaeesh said...

hobi yg mana satu tu?? blogging or en kam?

weols pun ada fb tp tak berapa nak pandai la..sbb mcm pening jekr!

wantie said...

harap harap apa yg kita dok rancang menjadi la. yez.. yez.. reunion..

EIJAM'S FAMILY said...

i jerk yg malas nak active kat facebook.. a'ah gie mmg best jumpe kekawan lamer...

Gieyana said...

MummYaeesh ~ Yg paling best en Kam..kedua blogging! Kahhhh!!

Gieyana said...

Wantie ~ betui2..excited dh nie wei!heehehe

Gieyana said...

Eijam's family ~ A'aah..sama ler...:D

[-suziey-] said...

hohohh..jejak kasihan..wei add la aku kt facebook...hehehe..tp aku jarang buka..ahaks:p

p/s: ko try tgk kt dashboard-setting..ade jenis comment box yg kita nak..ina momguess guna= layout ni gk..bole jek guna pop up

Gieyana said...

Suziey ~ Hohoho..x brapa aktif sgt aku pon..ikut mood ja bila nk buka itu fb..:D

~ Ok thanks! aku try yer..:D

wantie said...

pagi pagi buka e-mail.. pas tu direct kat FB.. ha itulah rutin harian wantie.. hehehe..

Gieyana said...

Wantie ~ Kekekeke..lawak kan!:D

wantie said...

Apek yang jual air tu lagi lawak.. Nasib baik gieyana halang wantie, kalau tak siap apek tu...siot la apek tu.

Gieyana said...

Wantie ~ Tue la psl..kekeke..lawak siut!

wantie said...

lain kali bila tengok apek tu mesti aku teringat kat hang..

Gieyana said...

Wantie ~ Betui2..hg asyik nak fire jer kt apek tue...kahhhhh!