"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, July 13, 2009

Perjalanan ke utara..... bestttt!

LASTLy AKU, suami dan Nureen menuju ke utara....sebagai salah satu treatment keboringan bertapa kat Pulau Pinang nie....Balik Kampung daaa...hahahaha...Poyo ker aku nie erk? Ahhhh x kisah ler...yang penting aku tetap aku! Happy Go Lucky ngan cara aku..minat aku..dan kehidupan aku....hahahaha..........



Zura ada invite nak main bowling Sabtu tue..tp..sowi yer x dpt nk tunaikan permintaannya psl aku dh tergedik2 nak balik kampung daa....Nak panjat pokok rambutan! heee ganaszzzzz! Kita Bertolak balik petang Jumaat tue jugak...heeeee....

Sempat snap permandangan nie masa mula2 nak naik Penang Bridge....Sungguh indah!

See..macam nie ler keadaan Penang Brigde di hari Jumaat..mmg Jem wooo!

Owhh! Dpt snap photo cantik nie..panorama sunset...teruja seketika....Masa nie dh melepasi toll Sungai Dua...


Dan yang nie pon cantik gak...hubby mmg suka ngan picture awan..tenang katanya!

~ Nntkan citer seterusnya yer..ni baru intro jer!haaahahaha!

~ Dapat ker aku berjumpa sahabat2 yer??huhu!!

~ Plan nak balik pagi Sabtu..tpkan...kita tukar! balik kampung petang Jumaat tue jugak!heeeeeeee

~ Thanks to hubby sayang psl kemaskan barang aku & Nureen yer...dier mmg camtue...terbalik ler plak!heeeeeeee

20 comments:

~zuraiwan~ said...

weiii...tak jd la men bowling ngan si EL tuh...bbsitter dier x leh jaga nk g knuri lak..huhu...
jumaat mmg la jem...tu sll aku blk lewat2 jerk...

Gieyana said...

Zura ~ Oic..kekeke...xtvt tergendala la yer..knp dier x usung sekali anak dia tue..hahahha.

~ Owhhh..jem kejap jer tue! saja kasi gempak!!

masviona said...

nice piccas.....saya suka sgt tgk picca nature scenery camni but prebetsabu lagi suka amik photo human...katanya lagi mencabar nak snap moment yg plng best.....uhukss...

ikiqzana said...

salam gie.. lama x singgh sini... baru msk keje ari ni bz sikit ari tu..

seronok nyer balik kpgkan.. ada musim buah rambutan ker.. bak mai la sini sikit. hehehe..

gie.. cantik arr pic awan tu. suker.

neezareef said...

wah kemain excited x trhingga ya nk blk kg panjat pokok rambutan

Anak Gemilang said...

nice pic kak. *_* suker tgk. sp jurukmra ni ek?*_*

MaMa aYiN_FaSHa said...

hohoho..dah bermula n3 ke Utara..heheh
aku ja belum sempat lagi nih..hehehe

Gieyana said...

Masviona ~ Oic..minat yg berbeza kan...sy plak x kisah..janji cantik & moment tue dpt di abadikan..dua2 suka...:D

Gieyana said...

Zana ~ A'aa..pasan! lama awak x dtg..kita pon lama x p umah awak..heee

~ Kalau dekat..seguni sy kasi taw!heee

Gieyana said...

Neeza ~ Aku mmg excited taw!heee

Gieyana said...

Ora ~ Tenkiu yer..akak pon suker...:D

Gieyana said...

Ieda ~ A'aa...dh bermula episod itu..hahaha

[-suziey-] said...

ooooo ini rupenye aktiviti ko.gansa wei pnjt pokok ...ha msti byk gambo hasil senapan..ekekeke:D

CuTeMiUt78 said...

wah... blk kg ya.. memang seronok kan.. klu dpt blk kg.. hik..hik..hik.. memang tenang je tgk gambo awan kan..

Gieyana said...

Suziey ~ Hahahaha...ini ajer xtvt aku taw! Nak kata ganas tue tak ler psl pokok tue rendah sgt daaa...hahahah:D

Gieyana said...

Cute ~ betui2..mmg best sgt kan! walaupun sekejap cuma...:D

leadleedeea said...

syiok laaaa hubby dia tulun kemaskan barang...x adil~!! heheheheeeee

ZARA 札拉 said...

wah!!

kak..kita sama2 minat awan di langit laa~

Gieyana said...

Lead ~ Kira adil ler..kena give n take baru rumahtangga bahagia selamanya..hehehe

Gieyana said...

Zara ~ Tenang jer kan...:D