"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, July 16, 2009

Yeayy Yeayzaaaaaa....

Ahaks! x der citer la nk citer...sejak dua menjak nie, memalam Nureen sibuk benor nak main tenet ngan aku....So, aku dh rasa malas nak Online & wat new entry.....SIBUK jer Nureen tue!!huhuhu....so citer2 weekend aku x dpt ler di storykan..mayb besok aku citer la yer...Hola...nak kasi tau yg aku x kerja besok..CUTI!heeeeeeee....Jangan rindu2an la yer...Time free aku ziarah korang yer....:D

Aku still sekodeng korang yer...boleh gitu? Hiks..picca lama..jgn marahhhh...:D

Picca Nureen masa kat bkt Merah last year...heeeeeeee

~ Owhhh besok, ada Perjuangan yang masih belum selesai....Hiks3

~ Nak Jumpa Sahabat lama..Insyaallah....

~ Owhh..harap2 bln nie regional approve utk Qtr Bonus..bleh raya sakan..hiks hiks hiks...

38 comments:

~zuraiwan~ said...

selamat bcoti....slmt mjwb exam...betui ke jwb exam ntah...aku teka jerk..kekeke..

Anak Gemilang said...

ngehe2. akak nk dpt bonus rya ke ni??
waseh. .hehe.
ok kak. i will miss u too. hehe.. *_*

CINTAMANISZ Lite said...

Gerenti approve bonus tu nanti..percaye lah.

Hmm..Ada rezeki Nureen nk melaram baju raya baru utk setiap hari sehingga abes Aidilfitri tu nanti, yihahh!!

sis_nita said...

bonus..?
amin..
ada nnti tu..

CuTeMiUt78 said...

Selamat bercoti2 gitu.. sama je la ngan aku.. klu kat umah, pantang on9, makanya si mirul pun sama nyibuk..

neezareef said...

nk dpt bonus ke...syoknya

fazilzura said...

amboi cuti2 lg .. besh nya

mama tisya said...

cuti p mn plak ni??jmpe blogger lg ke..:-)

zue_annie said...

happy holiday my prennn

mummy_ayu said...

cutie..best nye!happy holiday!

el said...

haaa..smbong wat pojek mgu lepas eh...oraittttt kahhhhh

MaMa aYiN_FaSHa said...

coti2 lagi..apa2pon enjoyyyyy...aku pon dis weekend nk jumpa member lama yg teramat lama..penah putus hubungan wehhhhh..nanti aku citer yer...

[-suziey-] said...

wei ko nk g mane tuh? cissss xajak aku...ekekek:D hohoho..ko nk dpt bonus ek..meh aku tlg doa qtr bonus ko approve..so bole la ko sponsor outing kita nnti..yeehaaaaa..i loikeee:p

Fara_Adura said...

Wahh.coti sok eh.. ke mana nak menggediks tuh? kekeke.. turun kl ler kalo berani..wakaka

~~ciklinn~~ said...

hasamolah kita... asal nak duk depan pc adalah makhluk yg sibuk nak duk sama gak... tu yg kdg ilang kerajinan nak hapdet tukan..

kim salam kat kawan tu yerk..

ZARA 札拉 said...

sangat suka dengan rambut nureen!!

huwaa~lawa!!

Gieyana said...

Zura ~ Tenkiu yer...mmg suka cuti2 nie!

Gieyana said...

Ora ~ Insyaallah..doakan yer..tp mmg konfem, kalau x dpt bln nie, paling lmbat next month!heee:D

Gieyana said...

Alona ~ Kak..insyaallah..rasa percentage tu high...psl fund dh tranfer dh..tunggu big boss jer say YES!hahaha..

Gieyana said...

Kak Nita ~ Yeazaaaaaaaa..harap gitu ar!

Gieyana said...

Cute ~ Tenkiu yer..huhuhu..sama ar perangai anak kita!

Gieyana said...

Neeza ~ AKu lagi syok psl duit tue dh plan mcm2 nk beli..kahhhhh!

Gieyana said...

Fazilzura ~ A'aa..mmg best!

Gieyana said...

MamaTisya ~ Aku x kemana ar..still berlegar2 kt Penang nie ha..hehehe:D

Gieyana said...

El ~ konfirm ler tue...kahhhhh!

Gieyana said...

Zue ~ Tenkiu yer...:D

Gieyana said...

MummyAyu ~ A'aa mmg best taw! tenkiu yer..:D

Gieyana said...

Ieda ~ BEtui tue..nk release kan segala keserabutan kepala nie wei...Owhhh..sama ar cam aku..nk jumpa member lama yg gila2 remaja cam aku nie!hahahaha

Gieyana said...

Suziey ~ Kang aku ajak ko terang2a kt sini ada plak owng jeles! hahaha..si suamimu la..aku x kemana ar..kt penang gak wei..ada perjuangan yg belum selesai..wakakaka...

~ jgn risau..confirm nnt aku roger ko k..:D

Gieyana said...

Fara ~ Walaaa...cuti taw! rasa besttt bangat! hahaha...ni ha nk gediks ngan member lama nie wei...tarak berani lagi nk turun KL daa...H1N1..hahaha...kang smpai sn kita ber-4 bergediks bersama k..hahahaha

~ x sabar plak nih!

Gieyana said...

Ciklinn ~ Tu la psl..tension dibuatnya..so nk wat n3 pon terbantut! kalau kt opis plak bz memanjang jer..huhu

Gieyana said...

Zara ~ Hahaha..tenkiu yer...:D

reen said...

cuti2 malaysia ke..he..
salam windu wt u all!!

EIJAM'S FAMILY said...

a'ah betul tension kan nak buat macam2 pun xleh..tp ape nak buatkan anak... biarkan ajerk ler huhhhu

en_me said...

sonoknyerr cuti ghitewww.. ehehe, salammm

Gieyana said...

Reen ~ Owhhh..cuti2 Penang jer..wakakaka!:D

Gieyana said...

Eijam's family ~ Betui tue..huhu

Gieyana said...

En_ me ~ yupp betui tue..hehehe