"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, September 3, 2009

MamaFC Contest ~ Thank You for Voting!!


Owhhh..tetiba jer rini rajin menclick'kan diri utk tgk update contest yg aku joint kat MamaFC.Com ...x sangka gak ada yg sanggup VOTE utk Nureen.. Thanks yer iedaluvsham ....actually aku sajer jer joint....x promote bagainya pon...

So, pada kengkwn yg baik hati..sudi2kanlah vote utk my princess yer..aku ada taruk banner kt blog aku tue...so korang click jer la kt situ...tp kena register dulu yer....makasihhh!

8 comments:

adda said...

wah.. ok nanti saya vote yek.. chaiyok

sis_nita said...

okehhh.. akak nak pi carikk rojak buah dulu.. kang lepas terawih akak vote..

idupp nureennnnnn!

mummYaeesh said...

uiks mcm takde citer pun pasal contest ni..hiks.. nnt weols vote yer!

ZARA 札拉 said...

wah~

comel beliau~

el said...

kalo aku vote...then pas2 menang
hadiah kena share2 lah gitu bleh..kahhhh

iedaLUVsham said...

hehhe!! ieda mmg suke ngan nurin, tu yang vote tuh :)

mama tisya said...

comei2 nureen...or kalo nk vote kena register dlu ye...

[-suziey-] said...

ouh ade ek contest ni..nape x buat n3..