"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, September 17, 2009

Queensbay ~ Kedai Buah@Biji Kopi?



^_^ Hmmm...kerana ini..aku x bleh lena! I can't close my eye until 2.00AM! huwaaaa!

^_^ Motif ke QB nie psl si Jalur for Nureen.....

^_^Si Suami keletihan selepas breakfasting kat Ikan bakar bersama kengkwn....(nnt upload photo yer...not much photo yg menjd psl semua kengkawan kerakusan menghadap mkanan..hiks)

^_^ Selamat Hari Raya Buat Semua..Maaf kalau ada salah dan silap sepanjang perkenalan yer....

9 comments:

el said...

aik..psl pe x lena psl mende tu
eh legging tu ko beli kat mn eh
aku tgh mencari legging belang2 ni..harus ko google aku..kahh google le pulakk berdekah3...eh bitau aku taw..sok aku nak g cari tuk arwen ni...

mama tisya said...

dapnye iced blended CB..lama dh tk p CB

shi3la said...

selamat ari raya Gie..maaf zahir dan batin

EIJAM'S FAMILY said...

sama yerk gie.. SELAMAT HARI RAYA dan MAAF KLU ADE TERGURIS NAA

ibu_umairah said...

gie..selamat hari raya aidilfitri&maaf zahir batin...hati2 dalam pejalanan semasa pulang ke kampung...kalau terjah damansara calling2 laaaa!!!minta nom phone kat =suziey=

Nana said...

slamat ari raya...xsabau nak balik penang esk malam.hehe

Dee said...

alala..dh xde mood eh..

wantie said...

Aku pun maaf gak kat hang...
tak sekarang aku mohon dulu.

Nanti masa kita reunion. aku hulur tangan terus aku peluk hang k..

afdni said...

kemain lagik nureen minum ice blended..nak ckit..hiks hiks hiks..

psstt..Gie cantek ler spec ko..