"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, October 1, 2009

Cuti2 M'sia sambil Beraya gitu..

Orang semua sibuk beraya ke sana ke mari..aku plak? Sibuk bercuti2an bersama2 family in Law...! Perjalanan mengambil masa selama 9 jam..berbeza dr masa yg sepatutnya iaitu cuma 5 jam...ini semua gara2 jem yag teruk semasa smpai ke destinasi yg ingin di tuju....maybe di sebabkan oleh anak2 perantau yg balik ke kg halaman....

Nak cilok cam kt Penang nie x berani psl kt tpt org kan....tp kalau cilok pon tak per la kot psl 'Tuan' bleh tolong adjustkan..hahahah

Masing2 dh penat..so family kak Ipar aku..mak n ayah x nak bergambar dh......cuma kitaorang jer yg bergambar...anak sedara aku besau dr aku!hiks!

Hero nie lagi!!

Nureen ngan adik ipar aku...syg benor dier ngan pak cik dier nih! cam sebaya ngan aku jerk!hiks!

Di kau memuncungkan bibirmu...:)

Suka benor dier....di Banjaran Titiwangsa.........

^_^ hmm...x dpt nk story in details yer....!

^_^ byk gak picca..tp ini jer kot for tayangan...kang korang muak plak!

^_^ Sesapa yg nak dtg beraya kt umah aku Ahad nie datang la yer...Petang hingga ke Malam gamaknya....:)

44 comments:

alyyani said...

waaa.. sempat gi bercuti lak ye. best nye scenery dia.

buat open house ahad ni? kalau dekat, confirm dah aku serbu :)

MaMa aYiN_FaSHa said...

masa raya ni la nk kumpul semua familykan..dptlak gi bercuti lagi la best...
huhuhu....ko buat ahad ni??? kalau aku ada kat kedah sure aku terjah..hehehhe

ZARA 札拉 said...

Lovely woot!!

ZARA 札拉 said...

Lovely woot!!

el said...

ko buat opn hse ke ahad ni...kt mn..penang ke? google aku..mn tau aku leh pi..kahhhhh

~Firsya~ said...

waaa,lawa la tmpt nie,wat open house ker,kalo dkat,tingin jugak nak dtg,huhuhu

Nana said...

wow! cantiknye view ni

** atie + farid + aisyah ** said...

wow.....bestnye...cantekkkkk...wat open house ye...

[-suziey-] said...

hohho..ko g mane ni wei?
open house? nk serbu gk..ekeke:p

niza said...

weiii...berjln2 ke kelantan ke??sakannnn...hhehehehe...
open house??ajak aku x??hihihih...

CuTeMiUt78 said...

wallaaa kemana kah destinasi tujuan percutian ni... kemain lagi ko ya.. bercuti2 sambil berhari raya gitu

CINTAMANISZ Lite said...

Gie..hang bercuti kat mana ni? Kot ye pun tak bercerita detail..kasitau ler tempat percutian tu kat ner..hehe..

Zura Hasan said...

waaa...beshnya kak...pi kelantan/ganu ka?

ermm..open house???kijam ar..org dok jauh tak leh mai...hikss...mcm la org jemput..;)

wantie said...

sian kor yer.. kena tunggu sampai 9 jam.

tapi kankalau tambah sejam lagi kira cam dah boleh pi balik tu...

ibu_umairah said...

wei gie...pegi kelantan ke...masa bile pergi itu....klau tau bole calling2!!!!!as pun g bercuti gak kat kelantan hari raya 5...sampai raya ke7 balik kl

Murky said...

Muner..posing mcm iklan"saya mesti pilih jer" hehee

Gieyana said...

Alyyani ~ A'aa..cantik n cool jer...hiks!

Alaa..kecil2an jer nih..kengkwn rapat..:) dtg ler..:)

Gieyana said...

Ieda

Betui tue..semua adik beradik dpt berkumpul beramai2..mmg best!

Datang yer kalau ko balik Kedah..:)

Gieyana said...

Zara

Wooot..Lovely!

Gieyana said...

El

Datang la yer ke rumah comeyy aku yg sempit tue...:)

Gieyana said...

Firsya

A'aa..cool jer...datang ler! just a simple gathering jerk..:)

Gieyana said...

Nana

Woww..aku pong suka!

Gieyana said...

Atie

Hiks! cantikkk...Insyaallah..hopefully menjadi..hehee..dtg la yer..:)

Gieyana said...

Suziey

Aku g jalan2 mkn angin..hahaha

Datang la yer..:)

Gieyana said...

Niza

Jalan2 habiskan RM mn yg ada..hahaha

Datang la yer ke teratak sempit kitaorang..:)

Gieyana said...

Cute

Jalan2 makan angin sambil beraya..hehehe

Gieyana said...

Cute

Jalan2 makan angin sambil beraya..hehehe

Gieyana said...

Kak Alona

Hehehe..ala..biar jd teka teki ar..malas nk bercerita panjang nie..nnt rajin sy citer ya..:)

Gieyana said...

Zura Hassan

Hiks..jalan2 buang tebiat jugak nih!hahaha

Ishhh...akak bkn takat kijam jerk nie..hahaha..dtg ar kalau balik utara yer..:)

Gieyana said...

Wantie

betui tue..jem yg sungguh dasat...kalau nk kira tue..jem lebih kurang dr Penang nk ker Bertam gitu..huhu

Gieyana said...

As

hoho..ke Kelantan/Ganu yer...hehehe
time As p kita dh balik tue..:)

Gieyana said...

Murky

kahhhh! bkn takat 'Iklan saya nk pilih nie'..lebih kurang iklan kacang cap tangan gitu! hahaha

^^ Baca dek si somi mamposs aku! ampun yer bang!

J@J@ / Bini The Rock said...

raya raya makan hangin naaa.....

Delimasari said...

mmg beraya betul - siap makan angin sekali 3 in 1

ikiqzana said...

seronok betul kan beraya smbil mkn angin..

POSH76 said...

ur picture lagi kelass & nice...hehe

CINTAMANISZ Lite said...

Gie, hang gi Kelantan ye time ni? Dorang kata..kikiki..

Kalo betul gi Kelantan..ni korang bergambar kat R&R kat puncak gunung kat Jeli tu ke?

Gieyana said...

J@J@

Yeaaazaaa...bertandang2 ke tempat org!hiks!

Gieyana said...

DelimaSari

Betui tue...susah nk dpt cuti 1 week in short nie..so, fullfilled jer cuti tue dgn segala xtvt..:)

Gieyana said...

Zana

A'aa..seronok!

Gieyana said...

Posh

hmmm..normal jer nih!huhu

Gieyana said...

Kak Alona

Ishhh..ada ka R&R kt Jeli tue?huhu

mummYaeesh said...

banjaran titiwangsa katanye...g mana ni wei.. cameron ke?

muka bil sebijik muka hubby u kan?patutlah nureen syg..hiks

Gieyana said...

My

G bercuti2 atas bukit..kakaka..
x ler...ke pantai Timur!

betui tue..perangai pon sama ngan bil..hehehe