"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, October 28, 2009

Heboh~Heboh Jom!

Hurmm..Nureen p mana semalam???

Pi sure heboh2…..

Ngan Sapa?

Ngan Abang Mi’ron…(dengan dengung sekali yer!!)….

Ini ar jawapan Nureen bila aku tanya dier!

So, ini motif utama kitaorang bergedik weekend ritu!!..Perghh..walaupon awal siut kitaorang sampai, mmg bersauna sungguh!!kesian lak kt budak2 nie…tu pon kejap jer kitaorang cuci mata…psl mmg terasa bahang kepanasannya…..

DSC_0666

Main entrance….

DSC_0669DSC_0670

Tok Guru

DSC_0673 DSC_0674

Nureen pon jd photog ritu…sibuk jer amik picca!!

DSC_0676

Kalau agak2 susah nk bernafas...amik jer bendalah nie!wakakakaka!

DSC_0678

Turut mengglamerkan akak nie kt blog aku yer….

DSC_0679 DSC_0683

Keseronokkan mmg jelas terpancar kt wajah diaorang...

Nureen sonot p sure heboh??

Sonot!! Ummie?

Sonot..

Nureen sonot p ngan Abang Mi'ron...kahhhh! bedekah3 aku gelak! mmg strong ingatan dier...

DSC_0684

DSC_0685

Betui2 happy sgt budak2 kicit nie…smpai sekarang Nureen asyik ajak gi Sure Heboh lagi!huhu

DSC_0686

Wantie..my best friend yg hepi go lucky cam aku gak!kahhhh!

DSC_0693 DSC_0695

Before balik tue..sempat gak cuci mata kt booth2 yg jual segala bagai nie..minat betui Nureen ngan selipar croc nie..tunggu m/end nie Ummie rembat satu utk Nureen yer!

DSC_0700

^_^ Semakin terasa yg si somi mengabaikan cik Nikon..pslnya?? Aku yg conquer!hahaha

^_^ Gambar aku mana? aku kan photog!! kahhhh..gelak guling3 cam katun guling3 tue...!

19 comments:

[-suziey-] said...

waaaa berjom heboh ngn abg mironnnn yek nureen..hehe..so cute..ekeke:p
besela kalu g tpt2 cenggitu haruslah bersauna:p

sis_nita said...

happening kan jom heboh ni..

akak penah gi kat stadium Bukit Pak Jalil masa karnival ni..

gilerr ahhh.. sumerr barang nak dishoppin..

:)

bspotgurl said...

eh eh.. bile maselak ada JOM HEBOH ni kat penang? I taktau pun...

Cik Wanie said...

wah g jom heboh,
lama wanie x g jom heboh nie,
last pegi masa kat dpn QB Mall,
x silap thn 2008 kot,
mesti meriah kan:)

~Firsya~ said...

waaa g jom heboh,kila pon pegi jugak,tp lpe nak roger akk...huhuhu...weeee~~~

CuTeMiUt78 said...

wallaaaa nureen g jom heboh dan menghebohkan diri kat sana ya.. hik.hik..hik.. pandai nureen ya

zura@iwan said...

weiii...idak ahad tu aku pon nk trn sure heboh...tp mmg tk sempat nk gi,ptg br blk dr sp lgpon si somi mls sket nk gi tmpt2 gituww...huhuhu...

EIJAM'S FAMILY said...

jom heboh si nureen ngan abg miroonn tue yerk.. ceria budak berdua tue..

leadleedeea said...

errr...sape abg mi'ron tuh? huhu~! n cam best jek pegi jom heboh neh...lead tak penah pegi..

makcik tuh glamer laaa kak~! haha~!

alyyani said...

suka tgk nureen bertopi tu. weh, aku tgk gmbr pun tau panas. terasa smpi ke sini. tp tahan ye budak2 be2 tuh. ok la... nmpk cam tak crowded sgt kalo pegi awal kan?

shi3la said...

meriahnyerrr uolssss....!!

Gieyana said...

Suziey

A'aa..Nureen n Mironnn!hahaha

Betui3..mmg sauna siut!

Dee said...

dee kan..cam bercinta nak gi sure heboh ni..sbb memanjang jem..kalo buat kt kl bukit jalil tu mesti cam malasnya..nk berhimpit2..hahaha..alasan..

honeylanz said...

ada tips x cam ne nk snap pic cantik. but i got DLSR Sony aja bkn nikon :p
tq in advance

el said...

aku pun ritu mmg nak pi
tpi sbb aku rs ish sure fenat ngan panas tak hengat..terkubur hajat aku...hiksss

asal ko tak suh wantie snap gmbo ko
ko x bg eh org usek mr. nikon ko tu eh..kahhhhh

Delimasari said...

mcam2 yg d jual kat situ yerkkk

CINTAMANISZ Lite said...

amboi...bwk en.n sampai ke jomheboh. Mesti ada yg ingat hang ni reporter sokabar tamilnadu hahaha...

mm..mmg best gi jomheboh. Akak penah gi sekali je dulu kat bukit jalil. Masa tu aidid remaja tu pun tak kawen lagi..haha..lama dhhhhh..

CINTAMANISZ Lite said...

amboi...bwk en.n sampai ke jomheboh. Mesti ada yg ingat hang ni reporter sokabar tamilnadu hahaha...

mm..mmg best gi jomheboh. Akak penah gi sekali je dulu kat bukit jalil. Masa tu aidid remaja tu pun tak kawen lagi..haha..lama dhhhhh..

CINTAMANISZ Lite said...

amboi...bwk en.n sampai ke jomheboh. Mesti ada yg ingat hang ni reporter sokabar tamilnadu hahaha...

mm..mmg best gi jomheboh. Akak penah gi sekali je dulu kat bukit jalil. Masa tu aidid remaja tu pun tak kawen lagi..haha..lama dhhhhh..