"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, October 20, 2009

Owhhh! Wahai Hati


Hatiku terlalu sukar utk di pujuk....keliru, sedih, resah, gembira...semuanya mixed up dan sukar utk dihuraikan......
^_^ Tak semua masalah tue dpt di kongsi bersama2...

^_^ Moga ketenangan itu milik aku jua!! Ku punyai segalanya..suami yg penyayang..si comel yg penuh dgn kerenah yg mencuit hati...

^_^ Jangan di salah erti..bukanku bergaduh ngan kekasih hati...aku memahami..cuma sukar ku pujuk hati! Owhhh pleaseeee...........
^_^ Sorry..I'm really busy with the Internal Auditor from US, Taipei n Brazil! Owhh please..busynya aku!!

12 comments:

el said...

nak aku nyanyike
RELAKU PUJUK
kahhhhhhhhhhhhhhh

fuhyoooo audit smpi us taipei segala

xpelah tenang ati dulu ok
nti kita wat gedix2 gila2 oraittt

CuTeMiUt78 said...

oh... napa la wahai hati..

Gieyana said...

El

Ko dh buat aku gelak berdekah3 smpai guling3 nie haa...

Baguih gak kan lagu tue...nnt aku cr CD n play berkali2..kahhhhhh!:D

Owhhh..cepat ler hati jd tenang! aku nk gedix3 ngan El nie!kahhhhhhhhh!

leadleedeea said...

akak...chill k? senyummmmmm... :)

zura@iwan said...

owwhh kwn..blm ok lg ka? ingt ka dh bleh pujuk hati tu...blm dpt terima ek kputusan itu...x per la...pelan2 pujuk hati itu, insyaAllah ok la tuh.

aaa betui ckp El..dgr lagu RELAKU PUJUK...aku pon lyn gk..kakaka..

alyyani said...

takpe2 bz kan dirimu dgn ngadap auditor2 itu. maybe tak sempat nak sedih pun. yela, balik umah jumpa yg tersayang lak kan?

~Firsya~ said...

semoga ketenangan itu menjadi milikmu jua,insyaAllah,chill ya!

sis_nita said...

akak pon aderr customer odit nehh..

seyess..

mmg bizi..

tu yg tak hapdett blog..

bukan pasal berladang yerr..

hehehe!

burt said...

ok now i dunt want to comment about ur writing...just nak komen yg gambar burung tu cantik..nice bokeh

EIJAM'S FAMILY said...

oic.. tenangkan ler hati gee nie.. kiter benci audit time

yatilee said...

its ok..take ur time..peace!!

wantie said...

aku suka gak kalau nyanyi lagu pak long..( selagi ada waktu)...

selagi ada waktu selagi ada rindu... biar beribu batu ingin aku bertemu...

Selagi ada langit ada dan bumi selagi cinta ku bersemi....

hg layan la lagu ni.. best wooo senikata dia..