"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, October 16, 2009

Takkan Berpaling Dari MU

Kala malam bersihkan wajahnya dari bintang-bintang dan mulai turun setitis air langit dari tubuhnya
Tanpa sadar nikmatnya alam kerana kuasamu
Yang takkan habis sampai diakhir waktu perjalanan ini

Trima kasihku padamu, Tuhanku
Tak mungkin dapat terlukis
Oleh kata-kata
Hanya dirimu yg tahu
Besar rasa cintaku padamu
Oh Tuhan.....
Anugerahmu tak pernah berhenti
Selalu datang kepadaku
Tuhan semesta alam
Dan satu janjiku
Takkan berpaling DariMU
Engkau Sisihkan semua aral melintang di hadapanku
Dan buat tenang jalan hidupku melangkah........

Takkan Berpaling DariMU
Rossa
^^ I love this song very much!! its really related to us, of course!!
^^Moga keputusan yg diambil itu adalah yg terbaik buat kami sekeluarga..walaupun hatiku masih lagi berbelah bagi......
^^ Kenangan Terindah di Cameron Highlands ~ July 2009.

18 comments:

wantie said...

aisey man.. ish aiseyman plak isey women la...

dalasm sibuk sibuk dok wat asseymen sempat lagi ko wat selingan yer...

lirik lagu tu puitis sungguh. tapi aku tak tau nyanyi ar...

nanti hg nyanyi kat aku noh....

aku pandai lagu anak itik tk wi ja...

yatilee said...

waaaaaa..mmg kna la ayt ngn gambo2 tu..menusuk kalbu sggh..lomantik looooooooooll..

zura@iwan said...

uishh...simbolik2...siap lagu lagik tuh..

apa2pon semoga keputusan yg dbuat itu adalah yg tbaik...gud luck..hikss

el said...

ish abis mlm jumaat jerk
sure semua dah lombek..kahhhhh

papepun suke pic nureen yg 1st tu
sgt2 tenang tgk

keputusan pe ko buat
nak pi umah niza ke x ahad ni eh
kahhhhhhhhhhh

papepun all the best

alyyani said...

lagu sape ni gie?

Delimasari said...

bestnye....

Norry said...

Jiwang lak Gie kali nih yerrr...hehehh

fazilzura said...

FULAMAKkk .. lomantika di amorrrrr..

Mummy Aqil said...

waduh...jiwangnye. cair sudah hatiku ini...

bspotgurl said...

ohh , lagu ke..
jiwangggg nampak ;)

CaMaRPuTiH said...

moga yg terbaik itu milik kalian... Amin.

~Firsya~ said...

moga kptusan yg diamil,terbaik buat akk sefamili

CuTeMiUt78 said...

eemm keputusan apa plak ni.. cam confuse jap...

MaMa aYiN_FaSHa said...

hope 2 2 puas ati ngan keputusan tue yer...

ibu_umairah said...

so nice pic nureen yg 1 itu!!!betul mcm model cilik....tenang bila tengok gambar itu

illa said...

puitisnyer..hehe..comel la nureen nie..pandai bergaya..

[-suziey-] said...

emmm camne lagu ni ek..hahaha..siyes aku xtau

Mummy Dasy said...

last pic's nice.... romantik...