"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, November 20, 2009

Aku nak cuti blogging yer..

Alahaiiii..kemalasan utk berblogging skrg nie mmg makin ketara yg teramat sgt! Terima kasih ar buat kengkwn yg sudi singgah walaupon x der new entry kan...

Aperpon aku nk stop blogging jap yer..bila aku suka, rajin, dan sebagainya aku ON balik k...

10 comments:

zura@iwan said...

thp kritikal dh ni nk stop blogging...ya la kan dh lama x de masa nk blogging rase lama2 jd mls kan...

apa2 pon jgn stop trs la...

el said...

laaa nape stop plak
ko nak g holiday ke
alahh mentang2 lah dpt ongkos lebihan..
xmo kawan arr gini
hiksssss

a'ah betul kata mek zura tu
kat ofis ko tu dah la x leh on9
lama2 rs nak berblog pun mls kan
huhuhuhu
a'ah jgn ko senyap terus udahlah

papepun takecare oraitttt

ppb_ppkp said...

gie..aku faham angin M ko tu..sebab aku pon dah penah ada angin M..haahah..xpe..xpe..aku akan terus mengendap blog ko ni..jgn ko senyap terus dah arr geng

yatilee said...

dh apply ka lom cti 2.hehehe..besa la 2..nk tulih ni bkn boleh sebrg tulih..kna da mood..masa lg..idea lg..take ur time!!

wantie said...

awat la hang nie... dok stop metop plak. poaih tu macam mana hg nak mai umah aku memalam???

tapi tak pa aku akan caling moling hang utk perkembangan terbaru hang..

fazilzura said...

lor ni awat plak ni ...


** joyah , kasi full name skit bile tepek nama ZURA tu .. haku yg kompus

J@J@ / Bini The Rock said...

ko jgn lelama sgt berehat Gie...kang aku rindu dgn si Budak Comel itu...

wink wink!

Nana said...

hehe cepat amik mood balik aku setia tunggu hehe

CINTAMANISZ Lite said...

hmmm....rehat ler sampai hilang tahap malas tu. Buang jauh2 malas tu..kalo nak lagi dekat...hang buang aje malas tu kat pulau jerejak...hehe. penjarakan malas tu kat sana, keke...

nasazfrog... said...

yuhu... sis bila masa dah mengizinkan nanti,, masuk entry baru tau... miss u. :)