"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, December 8, 2009

Dinner Bersama Yang Tersayang...


 
Last week adik aku datang...Cuti sekolah. Nureen mmg suka giloss..at least ada gak kwn melayan dier....So, kitaorang bw diaorang menjamu mencekik selera kat tpt kesukaan aku dan suami...x byk photo diambil psl mengalami kemalasan gara2 perut aku yg kelaparan...hehehe

Ada order sotong goreng tepung nie..mmg sedap giloss..tp aku makan sket2 jer psl allergic ngan menatang nie...huhhuhuhu

Aku rasa unik sket tulang ikan nie...so aku tembak ler buat tatapan..asyik dok amik ikan yg before di'ngap'..so apa salahnya tukar stail sket kan!

^^ Alahai..tank diaorang kecik jer..so, kesian si somi kena menghabiskan makanan..hehehe

^^ Mmy aku rindukan diaorang nie…ajak diaorang dtg Penang tp x nak plak! mybe boring kot psl aku n suami kerja..mlm jer ada kt umah! alahaiiii rindunya…

7 comments:

AmyNa said...

Lamanya x tengok dorunk nie.. yang bongsu sekali tu mungkin x pernah tgk..x ingat lah akak, sbb masing2 dah besar kan..yang paling best wajah dorunk dua nie, 1 mirip wan & 1 lagiks mirip lie...hehehe.

illa said...

mana nurin..xde pic nurin pun...next entry letak pic nurin bebanyak okay..rindu dier...

LORD ZARA 札拉 said...

best ni ada makan2~~

MaMa aYiN_FaSHa said...

lorr..ko alergik sotong ek...aku ngan ayin mmg paberet sotong tue..hik..hik..hik..

zura@iwan said...

km tau kt mn nih...hehhee....Hammer bay..yehaaa...

wantie said...

sotong goreng tepung?????? wah aku pun suka. torai gak buat sendiri tapi tak pernah jadik pun. kahhhhhhhhhh....

bestkan kalau dapat bergather ngan adik beradik ni.

CINTAMANISZ Lite said...

makan mmg acara yg paling best, haha..

dua org budak lelaki tu adik hang ke Gie??