"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, December 9, 2009

Nureen ~ D' Batu Ferringhi, Penang




^^ Gambar Nureen yg di scan before publish yer...ini jer yg mampu aku taruk! xtvt merelaxkan diri di tepi pantai weekend baru2 nie.... nk taruk byk2 malas le plak nk upload bagai….
Wantie ~ Gambar Nureen nie utk hang cuci mata yer...nnt kita jumpa aku kasi sekeping utk hang k!

16 comments:

LoVEaQshA said...

beshnyer tpi pntai..!~

da lma xpegi Batu feringghi,last pegi umo 6thun..huhu

illa said...

hai nureenn!!...auntie suke sgt tengok nureen nie la xtau kenapa..?redup je mata nureen..mulut yg comel hihik..mama nureen jgn marah ek..anakmu glamer ler..

Mummy Aqil said...

nice picca.. love it so much... nureen so sweet..

atty's said...

cutenya nureen nie..
semua gambar gorjes..

zura@iwan said...

picnic kt batu ferenghi best nye...hehe

wantie said...

comeynya aku nengok nureen ni. tima kasih sebab kasi aku tengok pics nureen ni.

Aku nak tengok sampai lebam bijik mata.

CaMaRPuTiH said...

i love so so much the pices. so sweet... cun ar model kenit tu. arghhhh... buat aku meroyan x sabar nk ada DSLR sdiri. ntah bila...?

hanim.. said...

gie..kagum sgt laa ngn hasil gambar2 yg sgt2 cantik nie..gie x wat bisnes photografi ke..btw..nureen is sooo sweett..da bape thn dia gie..

neezareef said...

hitam lebat ikal mayang rambut si nureen nih..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

mmmm..i like all the pics....tambah ngan nureen yg berambut ikal tu...natural pics...

M@L@ said...

dah lama x lepak tepi pantai...best angin tiup sepoi2..leh lentok zzzz...
cantek gambo si nureen comei...

afdni said...

beb.. d pic was awesome..canteeekkkk..

el said...

woi cantek lah pica ko ni gie
pinjam sat dslr ko tu
kahhhhhhhhhhhh

[-suziey-] said...

lalaalal rindu kt nureen..wei rindu siot lama xchat ngn ko..ko sihat ke..
tantek wei gbr ko nih...camno ko buat efek itam2 sekeliling tu..ke sbb lense tu? gbr pyung trjun tu amik guna lense ape?

~Zetty84~ said...

erm...dah lama x g pantai...
hikss...kasut n suar nureen same like syifaa punya laa...
hihi... ;p

CINTAMANISZ Lite said...

gambar moment yg menarik...