"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, December 29, 2009

Sedondon???..


Aku dan Nureen sekaler aritu...and After selesai majlis wedding on Saturday baru2 nie...Aku, Nureen dan Mr Hubby melepak kan diri kat Kuala Perlis..lepak2..

^^ Nak tgk gambar wedding ka? tunggu yer..aku tgh gigih men'touch up! berdekah3!!


10 comments:

anN said...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!

alyyani said...

bukan sedondon dah ni. tapi sekain. :D

Diarihatiku1976 said...

hukan sekain ler.. sekayu... hahahhah..

Nana said...

aish xsabo tgk gambo wedding ni

naurah makwa said...

wah..sweetnya sedondon anak beranak..cepat2 publish pic kawin tu..tak sabor nak tgk hasil kerja tgn akak yg kreatif ni

fazilzura said...

adeh .. sedondon mak & anak yek ..
ayah nye mana ..

cepat2 gagahi beb .. nk tgkk

J@J@ / Bini The Rock said...

aku tak sabo nak tgk nih....gigih aku terjah hari2 rumah ko...
sbb aku suka sesangat hasil pic2 ko....redup je mata memandang!

sungguh! ikhlas dr hati

el said...

cantek!!!

~Firsya~ said...

huh,lawonye gambo kat atas tue...cantek menarek tertarek...

wantie said...

bukan sedondon tu.. tapi dua dondon.. cantik rona biru..

tapi aku tau, hg suka lalang. so ini kira koleksi lalang hang ler...