"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, February 19, 2010

Daku + Mr Hubby.....


Xtvt spontan yg gila2 tahap Otomen gaban!! hahaha....mmg cantik seyess panorama kt Empangan nie...So, daku dan Mr Hubby tak lepaskan peluang utk berposing secara gila2!! hahaha..rasa cam pengantin baru la plak! Berdekah3! x hiraukan org yag lalu lalang! janji daku dan Mr Hubby hepi!

 
  
  
Gambar nie dh tempek kat Facebook...tp seyess..daku mmg malas nk upload picca kt sn...
  
  
  
"Perhatian! Tidak di benarkan melakukan apa2 xtvt di atas jambatan nie"....ekekeke..sowi, km kt sebelah jmbatan jer Encik signage!.
 
 ^^ Seyess..tpt nie mmg cantik giler..tenang jer mata memandang panorama ciptaan Allah Taala....kalau wat photoshoot wedding mmg cantik giler kt sini!heaven!!
^^ Mesti korang tertanya2..Nureen mana? Nureen behind the scene..tgh Zzzzzz.........
^^ Kena romantik2 la nie...dh nk countdown lagi nie!kekekeke

17 comments:

zura@iwan said...

naseb baik ada en tripod kan...idak kena srh nureen jap shoot gmbr nih..hiksss..

empangan kt mn ni wei...cm mn penah tgk...

** atie + farid + aisyah ** said...

cantek...cantek

eD's photography said...

empangan beris ke akak...huhu..
serius romantik gila..

hehehe..

Mama_Aqish said...

wah romantik subbguh...sape yang snap gambo ni????nureen ker???

ALoNa [CintamaniszLite] said...

kat empangan dkt ngan teluk bahang tu ke?? kalo kat situ...mmg cantik view dia, kan..
Tp kat tepi2 tu...selalu nampak kapel beromen ler..ish!!

Biar ler mcm hang ngan munir ni. Dok bergambar sakan tepi2 jalan tu takpe. Bkn wat mende tak senonoh pun..hmm..
Dah mmg pasangan bahagia ni lain aktivitinya dari pasangan baru nak belajar erti bahagia, hehe..

Nana said...

aku tingin nk amik gambo romantik2 gini ngan amrul hehe nanti la nk ajk dia ekekeke

Nana said...

aku tingin nk amik gambo romantik2 gini ngan amrul hehe nanti la nk ajk dia ekekeke

M@L@ said...

cantek2.. mmg romantik anda berdua...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

BETUL..PEDULIKAN ORG LAIN..JANJI KITA LAKI BINI HEPI..

Iena said...

mmg cantik! empangan ni kat mana?

IZAN said...

hua hua huaa.. betul betull.. pedulikkkan yg lainn! entah2 esok lusa depa pun datang gak buat cam nko kui kui kui!

alyyani said...

dah suami isteri kan, tak kisah la nak posing cmne pun. ehehhe.. yg penting koran mmg couple yg romantik :)

Mummy Aqil said...

phewittt.. so romantik.. hehe.. nureen sj tdo tuh, kasi u all chance. hehehe

J@J@ / Bini The Rock said...

Gie

20/2 besday kamu kan??

hepi belated besday yea!

**mmg cantek pemandangan & panorama kat situ! wpon aku blom penah jejak ke tpt tuh!

wantie said...

bila anak zzzz.. korang berjimba jimba yer.. nice view. di tambah plak dengan orang yg snap tu pun pnadai..

zue @ annaleeya said...

wahhh... kemain lagi posing berdua yer???? tp cantikla view kt ctu...

M.N.S.M.I said...

ni kat empangan beris erk..tmpat ni mmg lawa..tenang..,