"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, April 13, 2010

Collection...

Collection?? lalalalalala...photo2 candid Nureen actually..saja menggodek2 balik kt memori card tue, tetiba timbul kerajinan nk tempek kat sini....

Bermula lah seisi senamrobik Nureen pabila kat dalam kereta...
Ada2 saja gelagat dier yg ntah apa2...nak di marah kan ter sentap lak...adeeiii!
Ku lompat tinggi2...
Aktiviti yang paling best pabila balik kg..main pasir!huhuhu
Ku landing dengan best n jayanya sambil tgk citer Tom & Jerry..tp ku lebeyy suka panggil Mickey Mouseeee.......
Main masak2 menggunakan real cake...cake hepi besday katanya..sabar jer!!
Gmbar terbaruku..Ummie snap masa ku demam, 12/4/10...siap pakai stokin lagi taw! tp ku gigih jer bermain....
Dan..photoku bersama Ummie tersayang.....hepi giler daku bila Ummie bawa jalan2....ngeeee!

^ Aperpon mmg bahagia bila kita melihat perkembangan si comel..apatah lagi si comel dh makin petah berkata2..pabila kita cakap 'A', dia plak 'B'..adeeiii kadangnya sakit jiwa but BAHAGIA.........

8 comments:

Mummy Aqil said...

aloloo..cenomey nye nureen nih. mcm2 dia pekena umi dia yer.. hehe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

nureen banyak buat keletah yg mencuit hati....cute..

afdni said...

wah wah..nureen dah big girl skrg..mcm2 aksi dah tunjuk kat umi..bler umi nk bagik nureen kwn?? ehem ehem..

fazilzura said...

wah lawo2 nye candid anak mu ni ...

J@J@ / Bini The Rock said...

hik hik hikkk....

seronok tgk gelagat Nureen....semakin ceria nmpknya!

illa said...

Salam...cantik2 gambar nie wpun candid..pic yg nurin naik keta tu cantik tau...

ALoNa Cintamaniszlite said...

hmm..kecik2 dh pandai sentap ek?? hehe...

Fiza's said...

sukernyer tgk aksi2 c nureen nie... so sweet