"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, July 20, 2010

Collection @Batu Ferringhi....

Ni picture2 yg sempat kitaorang curi shoot... kalau ada muka sapa2 yg ter'accidently ambil tue kira halal ler yer....ngeeee...........semua dlm jarak jauh k..no wonder ler paparazzi dpt snap gmbar2 artis tanpa diaorang sedar kan...hehehe....ni kira paparazzi gak ler nie!hik hik hik.............

Cuaca yg sangat besttt!
Pelancong yg gigih nek belon....ngeee
Naik benda nie gak..nmpak cam best jer...
Segerombolan Indonesian kt sini.....
Suddenly kuda nie jenguk kitaorang tgh picnic...hahahhaa
A group of foreigner too...
Gigih jer this lady berjemur..kitaorang??cuci mata la!hehehe
Kalau aku dpt nek nie best gak...tp panas sgt ler!  teringin gak tp takut!!
Proud to be Malaysian..................

^_^ Nanti ku upload photo Nureen lak yer....x der photo gediks bagai ku dan Mr Hubby kt sini psl panas beb!hehehe

5 comments:

el said...

aku pun teringin nk nek kuda tu...nk bg budak2 merasa naik..ntah budak2 takut ke x

Farra Dhelina said...

lama dah tak gi pntai..nice shoot lah sis

[-suziey-] said...

uamgnaih terkejut aku tgk teiba terjengul kuda..ekekeke:p

menyampah btl klu ade segerombolan indon..semak jek

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sumer pic cecantik..
tu arr kan...pelik jer ngan foreigner nie...kemain gigih berjemur nak kasi hitam.....kita nie plak....jgn harap ler nak berjemur...syg ooo kulit yang tak berapa nak putih nie...he he he

CuTeMiUt78 said...

bersantai sambil merehatkan minda..