"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, November 15, 2010

Forever ~ Mariah Carey!!

Owhhh sangat teruja bila dapat ku belek2...cium...amik baunya....perghhh mmg sudah tangkap jatuh hati..jatuh cinta...Especially bila dh dapat greenlight dari Mr Hubby! Botolnya yg unik mmg cantik !! Seyeeess mmg wangi giler! Pastu bila ku decide2...x jadi lak nk beli pasal baru jer ku beli perfume baru2 nie..semestinya wangian ala2 rose gitu! sukaaa!

 Nie ler Forever tue..Mr Hubby cakap tunggu year end sale ler..mana tau kot2 leh dpt masa anniversary nnt kan!lalalalalala
Perfume nie pon dh nak abis...mmg wangi giler tau! I loikkee..Mr Hubby yg hadiah ritu...

=================================
  • Terlampau wangi pon leh pening kepala kan! Wanita dengan wangian mmg x dpt dilepaskan...Mr Hubby ku pon suka perfume!

6 comments:

zura@iwan said...

mr hubby aku pon suka perfume...tp x le sll beli yg ori branded ni....beli yg botol2 kecik tu pon dh cukup..hahaha...munir pon tau tng mn depa duk beli..haha..

SyaNa said...

mmg cun botol dia :-)
nnt da beli canang ok
nak gak tgk

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah wangi baunya sampai ke sini leh tercium...hu...hu...

ieda said...

ermm memang wangi .. akak pernah diberi test .. tapi akak x suke kalau wangi2 sgt .. fenin :)

MaMa aYiN_IzZaRa said...

Christmas ni ada sale la wei..perfume..cepat terjah SOGO..

wantie said...

perfume & wanita memang tak leh lepas.pakai wangian tuk gida "SUAMI". hiksss