"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Wednesday, November 24, 2010

GeRaMnyaa....Menguji Keimanan betul!!

 
Aku mmg susah gila2 kalau nk marahkan orang..paling teruk pon membebel jer...Tu pon yg jadi mangsa adalah Nureen. BUT kejadian smlm membuatkan aku betul2 marah + Geram...seriusly tahap kemarahan aku sudah mencapai 99.9%. Tahap bahaya tue!!



Case yg contribute to kegeramanku
===========================

Awal2 pagi nk pegi kerja..tgh dok syok layan drift memandu smbil mendengar lagu PussycatDoll menuju ke Bayan Lepas..kat Exit Penang Bridge tue ada satu keta Myvi yg menghimpit...Sorry la dek non!! kalau uols menghimpit n cilok kiri mmg ai x kasi change uols nk masuk yer! Tapi Myvi tue pandu ala2 siput sedut, still menghimpit...Dah ler signal x bagi! Opss kalau dia bagi signal dia kt owg, dia nk guna apa lak nnt kan!kakakaka..........Dia x taruk isyarat nk masuk kanan ler....So ai dgn penuh perasaan dan perasan still meneruskan pemanduan....Then keta Myvi tue dapat gak masuk lane aku tue..but kat belakang eden la...X paham aku bila dia da kat belakang aku dia hon x putus2...ku igtkan hon sapa yg rosak tue...pastu bila dia potong aku, dia slow down n bagi hon panjang lagi!! kurang assam tul Myvi tue...dah ler pakai "P" jer..apa kes suka sangat main hon!!! first time dapat hon la kot!! sabor jer!!


Pastu aku geram bangat! aku follow Myvi PJB putih tue...pastu bila aku potong dia, aku Hon panjang2 kat dia! apa kes nk cari pasal kan!

* tetiba terpikir gak...berani nya aku!kakakaka....
* Skrg mmg nk jadi pemandu yg berhemah dh nie..but kejadian2 camni ar membuatkan aku hilang sabar...
* Jangan segan silu joint contest Gieyana's Love Contest aku tu ar..Kalau menang sure korang wangiiii semerbakkkk ngan perfume Body Shop tue....

8 comments:

mummy_ayu said...

sabar gie..sabar ... panas tul nie..
wah..gie buat giveaway..nanti ayu cari pic jab..

wantie said...

beraninya hang. sib baik myvi tu bukan samseng jalanan. Aku, kalau drive sengsorang tak berani woo..

hang ni kecik kecik cabai burung.

zura@iwan said...

sapa pmandu tu? laki pompuan? apa kes nk hon2 tu..dia nk potong, potong la..g follow blkg buat apa..apa daa...dia tu....kdg2 buat aku marah gk tu....

[-suziey-] said...

haih klu aku mmg hangin dh..aku akn buat bende yg sama..time dia hon tu aku hon balik..pastu angkat sign tgn jari tgh..ekekekek:p

mama tisya said...

aku tk suka org potong tk bg signal..kalo nk msk gk biar dk blkng aku..hahaha..tp mcm nk gado je bg hon pjg tu..tk takut ke wei ko bg plak hon pjggg...pompuan ke laki driver tu??


uiks ada contest,...tk perasan..nanti aku belek

fazilzura said...

Sabo2...
ni sure tahap sabo tu dh melimpah ruah yek ..
kalau haku pun ,sure aku kejo balik punye..

* lamo x racing uhuhuhu

ieda said...

hahahah kalau akak punn geram mcm tuu .. tapi tulah kalau kita berani sgt takut yg memandu tu jantan meroyan ..

silap ari bulan bukan kita follow dia dia follow kite .. huhuhu tahan kita buat yg bukan2 .. naya kan ..
kdg tuu kena fikir gak nak marah2 nie .. serammm dgn org zaman skrg nieee .. huhuhu

Mykhalish said...

ahahaha... ila & hubby tiap2 pg kitorg marah2 org odw g keja. kdg2 skt hati tau.. suka suki tkr lane xbg signal. pastu melembap kat lane plg kanan. ape kes... mmg kitorg dipangkah dr calon pemandu berhemah.. hehehe...

apepun sabo yer... layan blk lagu pussycatdoll.. hehehee..