"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, November 12, 2010

KAlauLah…

Kalaulah duit yg dok dapat bln2 tue dikumpul..kumpul..and kumpul lagi..sure mcm2 tpt dh leh ku lawati! perghhh…imaginasi yg melangkaui kebenaran!!..macam2 aku nk buat tau! itu..ini…bla..bla…bla…dan bla…..berapa byk kali bla daa….tp yg byk2 benda tue…aku paling suka travel + Photography….bila ler dpt rembat lg satu gabak tue yer! leh masuk under budget 2011 kot!hurmssss……….
  alicee_mel_r_dos_350x150
Nak shoppingggggg……………….
Base%20Backpackers_MEL_R_180x100
Pastu stay kt bilik romantik camni…………
 acfecakoaimwkoala_u_yvdr_1115246-302_150x100
Uits! apsal ko tgk aku haaa…!nk g lawak binatang2 yg comey2 camni lahh!
daylesfordandmacedonranges_440x150 gardensbmel_345 queenvicgardens2_r_mel_350x150lakes-entrance-yacht-image_r_gip_350x200
Pastu tpt2 bersejarah & taman2 bunga yg cantik2…..nek Catamaran camni….Then, posing2 romantik gitu!
      visitvictoria3
Pastu menikmati coklat2 & manisan yg marveles camni! perghhh lazat!!!
====================================
  • Nak g sini leh x???kakakakakaka
  • Byknya kengkwn opis ku transfer ke Overseas...nk jugakkk!

5 comments:

Cik Andam Hazlina said...

mmg syiioookkk.....
shoping .. holiday..... berposing......
nak jgk!!!.. hahahahha

atty's said...

beshnya lah ..kalo impian tercapai kan ..

fazilzura said...

wah jauh nye ko nk g ye.. kalau g tu , jgn lupe bwk haku jgk yek.. haku kan x penah naik flight lg

wantie said...

apa saja kalau kita berkalau hanya tinggal kalau ler.. kikikik.

pics yg last tu aku nak gak. nyum nyum..nak makan gak.

el said...

bestnye dpt holiday cam tu kan..
aku pun ada teringin gak..
ntah bila lah dpt huhuhu