"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, December 3, 2010

Attn to all Gieyana's Love Contestant!!!

Buat semua yg sudi joint...terima kasih banyak2..aku dh start review some of the contestant..but ada setengah yg ku tinggalkan jejak n setengah lagi x sempat tinggalkan jejak psl tenet yg lembss giler! loading cam siput jer! buat blog2 yg berat sgt tue mmg lambat giler nk loading! so jgn risau yer! So after the due date nnt, aku kan publish semua contestant kt blog nie yer..buat mn2 yg x tersenarai tue, ada kemungkinan picture yg kengkwn semua upload tue disqualified. So, harap kengkwn semua upload cuma 1 keping gambar saja dan photo tersebut adalah photo romantik anda bersama suami/anak yg penuh dgn keunikkan dan kasih sayang. Elakkan mengupload picca wedding psl most of wedding picture selalunya photog yg jd director utk posing..:D...Banyak songeh la plak aku kan!sure ar byk songeh psl aku pong photog gak!kakakaka...Good luck to all yer!

  • Due date will be on 6th Dec 2010. Kalau sapa2 nk tukar picture lain pon boleh but just notify aku juga yer psl most of the picture aku dh download dh..Nnt x tersenarai kang rugi pulak..
  • Biasa ler adat joint contest nie..ada kalah dan menang kan! yg pentingnya semua photo uols unik2 belaka andaikata rezeki x menyebelahi nnt! :D

3 comments:

ibuayahdamia said...

HEHEHE....thanks dah review tadi...harap2 ader rezeki..

p/s: ah ah kan..baru perasan yg gambar ayu submit tu mirip2 banner contest lah pulak...aishhh...gambar lama tu, feb 2010 lepas...so, secara kebetulan hampir2 sama je...hehe

Gieyana said...

heheh..kebetulan ku on9..tp tenet ku lembab giler! nasib baik blog ko x berat!..

betui2..kebetulan tue..banner tue pon mmg picca aku sendiri..:D

fazilzura said...

blog ku lum di review lg tuan umhhhh uhhuhu