"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, December 23, 2010

Menukar Header cam Tukar baju ker?

Hohoho...setelah penat lelah berposing2 geduks gediks weekend baru2 nie..sure ler nk gak tempekkan picture2 tue sebagai header kan! so dgn penuh kreatif dan perasan...ku telah berjaya menyiapkan header yg x ala2 cung bagi aku nih..so nak tayang lah! ngeeee..............






Cakap ler cantik wehhhh! baru ler kembang sket diri nie...berdekah3....ada sapa2 nk suh aku tolong wat kan header ka? tp ku cuma tau tempek2 picture camni jer haaa...kekeke

4 comments:

Naimah SiDiK said...

siyes cantik weii .. penuh ngan chenta n kaseh sayang.. itu buat haku sukeee sgt!!.... heeh

mummy_ayu said...

cantiks sesangat.....suka tgk pic yg ko ngan nureen tu...sgt ibu mithali..he he he..aku nak tukar gak layout baru..next year

zura@iwan said...

aku nk tukar header la ni..tp x sempat daa nk buat....guna photoshop kan? aku lama x godek2 itu photoshop daa....nnti aku x tau aku tnya hg..haha...x pon hg nk buat kat aku..keke

AkMa said...

cantik gie..aku suka..
buat satu utk aku bleh ke?
tp free of chrg la..hahhaah..

jgn marah yer gie, aku gurau jer..