"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, December 27, 2010

Perempuan yg banyak Mulut..

 

Macam suspend jer kan! kalau perempuan yg banyak mulut nie selalunya owg menyampah…asyik pot pet..pot pet jer kan! yang nie x ler di katogerikan dalam pot pet..pot pet tue…tapi kan…Lihat ler photo dibawah nie yer!…

DSC_0122

Sanggup ker uols kalau pakai baju camni? baju yg byk mulut!kekeke..kalau ku pakai camni, Mr Hubby ckp x mo jalan sekali!!

16 comments:

mummy_ayu said...

jgn kata ko gie..aku pun tak nak...
budak remaja ok la..he he he...

ieda said...

ahahhahah sabor jer lahh dikkk hehehe

Sidratul Muntaha said...

ahahhaha
sabo jerlahaku kak..
ahaha..
aih..
tpi memang pelik arr pesen budak - budak skunk...
baju tak cukup or baju diluar sifat pun suke pakai.
aih..

Farra Dhelina said...

hahahaha..adeiii...

ibuayahdamia said...

gie, mati2 aku ingatkanko nak citer pasal pompuan mulut murai...sekali tgk...ekekeke...memang tak sanggup nak pakai pun...

Ummi Eisya said...

hihi..lawak2..

Mama Zharfan said...

heheheh me pun tak sanggup pakai bj gitu :p

Gieyana said...

Mummy Ayu.

hahaha..betui2 kan..x sanggup gk aku!hihihi

Gieyana said...

Ieda

tu la psl kan kak..hihihi

Gieyana said...

Sidratul Muntaha

betui kan...mcm2 skrg nih..:D

Gieyana said...

Farra

kekeke..lawak kan!

Gieyana said...

Ayu

hahaha..sabo jer kan!ku pon x sanggup aih..:D

Gieyana said...

Ummi Eisya

hihii..mmg lawak kan..:D

Gieyana said...

MZ

hehehe..sabo jer kan!kekeke

mimie1678 said...

hahahahaha...

klu ko pki, aku salute!!

wantie said...

haha.. baju gambo mulut. dah tak der corak len ker?

aku suka plain.