"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Friday, January 21, 2011

BE Menari2 kat blog Nureen Lagi

Syukur sangat2..kat sana sini cerita pasal BE...So rini aku pon nak bercerita psl BE..Saja buka Nuffnang hari nie, tetiba tgk satu BE utk blog Nureen. Suka sangat2..Terima kasih yer Nuffnang!

Nie ler blog yg sennag menari2 kat blog we all..Malas nk hide berapa earningnya..bukannya banyak pon! tapi Syukur la kan...

^_^ Blog Nureen adalah blog yg hnya berkisar tentang gambar2 Photography terbaiknya!..Follower pon cuma ada 30 jer....nak terjah? Lihat SINI yer...:D
^_^ Huwaaa...tak aci..tak aci..blog Ummie cuma ada satu jer BE..Nureen ada 2!huhuhu

16 comments:

zura@iwan said...

byk la tu...syukur2...tahniah..

Mama Zharfan said...

congrats yer :) congrats yer --nak kena upkan traffic lah tu hehe

padle said...

tahniah!

Gieyana said...

Zura@Iwan

Alaa..ciput jer..but syukur la kan dr x der!huhu

Gieyana said...

Mz

Thanks yer..sket jer! but jd ler kan..rezeki! Syukur2..tue ar..nk kena upkan traffic tue..:)

Gieyana said...

Padle

Thks yer..:)

Farra Dhelina said...

waw rejeki nuren tu kak!! hikss

ieda said...

congrats dikk :) banyak jugak tuuu :)

Mohd Ridhuan said...

tahnish sis...
hehhehehhe

m!sZ zAL!nA said...

camner erk dpt BE?? sy xdek pom

Gieyana said...

Farra

Syukur..thks yer..:)

Gieyana said...

Ieda

Alhamdulillah kak..:)

Gieyana said...

Mohd Ridhuan

Thanks yer..:)

Gieyana said...

MissZalina

Insyaallah dpt nnt..just slalu2 wt entry n rajin2 BW utk up traffic k..:)

mummY2Y said...

i pun bru jek wat n3 psl be.. psst mcmana nak amik pic tu ek?? yelah kena letak sbg bahan bukti gitew..hihi

*∽ IZAN ∽* said...

wehh.. masyuukkkk tuh ..!! gilerr blog nureen lagi masyuk dari blog mak ehh.. patut mak eh jeless heheh. ala takpe.. masuk poket mak nyer gakkk huhu