"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, January 25, 2011

Gie..Berapa ko dapat result Eseyment?

Sedang asyik2 lepak kat kedai runcit makan tadi..tetiba classmate msg tanya soklan cepu emas kat atas. Balik rumah teruk check online...


Nie kira in percentage kan?? hihi..pakai hentam kromo jer buat nie..lagi satu minggu nak kena hantar tau beb!Syukur2..result final x tau camna!huhu

8 comments:

zura@iwan said...

tahniah2...gud tu result..hehe

mamalieyna said...

congrate..membanggakan tu 27/30...waaah! ^_^

senang kan skrg, semua cek online jer..

ibuayahdamia said...

ok lah tu...tahniah..

ah ah sekarang check online jer..dulu2 menapak kat bilik lectrurer nak tgk markah tau...

Zue AnnaLeeya said...

tahniah gee... ak sgtla tuh, 27/30... smoga final nnti lebih baik k..

Gieyana said...

zura@iwan

hihihi..aku pon x sangka..but slalunya either this mark or dpt B..but da member yg fail..ini last minit buat n stress giler tume nie!hihihi

Gieyana said...

mamalieyna

thks yer..x sgka gk nie walaupon in english..hihihi
betui2..skrg suma online jer..

Gieyana said...

ayu

thks ya! Betui2..skrg nie dpt check online kan.senang sket!hihiih

Gieyana said...

zue

thks yer..insyaallah..:D