"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Saturday, January 1, 2011

Home Deco ~ Sedikit Transformasi...

Sempena tahun baru.....ku telah spendkan duit baru utk nak buat sket transformasi kt umah baru...walaupon x duduk & deco2 sepenuhnya nk gak lihat perubahan kat tempat2 common tue kan! Adeeii x smpai lg tahun baru dh keluarkan RM time tue....

So masa untuk shopping............


Nnt ku share2 kat sini aperpah transformasi tue...dh mcm jd kelaziman jer utk tiap kali tahun baru!...Nasib baik bekerja kan! so x ler harapkan Mr Hubby semata2..

20 comments:

zura@iwan said...

best weyyy bleh deco2 nie...ku tggu dh masuk thn baru la br leh deco2 ni..hehe...

::Mamalyna:: said...

konpom deco2 cantik nie... jgn lupa tunjuk tau...

Gieyana said...

Zura@Iwan..

betui2 mmg best..haaa deco jgn x deco yer..:D

Gieyana said...

MamaLyna

Hihhi..biasa2 jer nih..nnt ku tempek k..:D

ieda said...

nanti upload pic ye dikk x sabar nak tgk nie :)

Gieyana said...

Ieda

Ok kak..nnt sy up k..ada sket brg lg nk beli nih..:D

Naimah SiDiK said...

beb .. jgn lupa taruk pic byj2 k... beb, nanti ang ingat nak mintak idea ang la deco2 rumah haku.. creatip sgt2..laki haku pun kenan tgk ang deco2 rumah weekends 2....

Mama Zharfan said...

beshhh kan deco2 umah+shopping2 tu heheeh

*∽ IZAN ∽* said...

BEst tuh! Hati berangan gak nak deco rumah.. nak cat bilik.. tapi dalam hati je berangan.. tak terlahir kat perbuatann.. hujan2 ni sedap plak memerapp kat rumah he he

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

part deco2 mmg best nak2 deco rumah sendiri
rasa puas hati sangat2 kan.....

cepat2 upload hasil deco2 nya tu..hik hik hik

E.d.Y said...

kenapa tak panggil eric leong je?huhu

Gieyana said...

Edy

Alaa..sendiri deco dh ler..save budget!hihi

Gieyana said...

Naimah

Hihihi..ala sket jer transformasi tue..hihi

alaa..no hal..leh jer kalau ko nk aper2 pendapat.:D

Gieyana said...

MZ

A'aa..tersangat best kan..

Gieyana said...

Izan

Betui tue..tht why kalau nk mengecat nie better umah kosong kan! kalau dh ada byk brg dh jd malas nk mengecat..
Betui tue..hujan best jer bermalas2an kt umah..

Gieyana said...

Zana

A'aa kan..bab2 deco nih mmg best kan!hihi

E.d.Y said...

panggil eric dapat sponsor..hehe...eh..ada lg ke rancangan deco bersama eric tu??lama ak tgk tv...haha

mamalieyna said...

nntii share sini tau! bab deco2 ni, suka sangat...suka tengok..nk wat sndiri tak pandai + takde modal..hehe..

mummY2Y said...

sibuk tul la bee kat tepi ni,..susah nak baca..hehehe.. weols pun suka deco2 ni..masa dr zaman study ada jek weols nak ubah suai kedudukan brg2

wantie said...

hehehe...rembatan tahun baru ler ni. Tak pa, aku wat wat tak nampak.

Bukannya apa, sat gatai tangan kaki semua, nak gi sopping.