"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, January 17, 2011

Kecil-kecil saja ,Tapi Sedap...

Pertama kalinya ku makan biskut kecik2 nie...Bulat2 yg comel2...seriusly ternyata sedap! No wonder Nureen suka sangat! Sedap di makan begitu saja or celupkan dengan Milo! Owhhh heaven!!


Brand : JACOB

Thanks to Adik Nie for this..Orang yg x sakit terlebih suka...Petang2 nie makan camni pon dah ok nie!ngeee..Biskut nie adalah sebahagian ahli keluarga Gieyana's gak nie sehinggalah bekas nie jadi kosong!..hihihi

^_^ Mr Hubby dah makin sembuh..luka2 pon dah makin ok setelah di sapu dengan minyak gamat..second day dier high fever! pitty to him..:D

16 comments:

Farra Dhelina said...

lahai demam pulak..kesian nya...

brand jacob mmg sedap!! suka cicah dgn milo petang2 mcm ni ;)

zura@iwan said...

biskut cm ni mmg sdp di mkn begitu sj..hehe

yunz_02 said...

ohhhh biskut ni mmg sodap! :)

I-sya said...

sedap eh? x pernah try. biskut mery pernah la.

demam lak dier eh.. masih dlm keadaan x stabil lg la tu.

dilaOHdila said...

salam ceq
biskut ni cicah ngan KOPI sedapnya....
macam biskut tawaq ni...

Sidratul Muntaha said...

jacob..
yum yumm yummy!
setin pun boleh abis tanpa disedari!

Gieyana said...

Farra

Tue ar..sian kt dier..
betui2..mmg sedap sgt although 1st time mkn terus terpikat..:D

Gieyana said...

Zura@Iwan

Betui2..:D

Gieyana said...

Yunz

tue ar kan..mmg sedap..:D

Gieyana said...

I-Sya

betui beb..sedap sgt..crunchy gitu..try ler..:D

tu ar..x brapa ok lg tue.still sakit sn sini..

Gieyana said...

Dila

betui2..sedap jer..x tawar..crunchy gak nie..:D

Gieyana said...

SidratulMuntaha

Betui2..sedap kan!hihihi

E.d.Y said...

makan biskut je?diet ke?huhu

Yati Lee said...

mst kasik abis tau..pas2 restock..hehe..*ptt i dpt komisyen dri Jacob ni.haha

Gieyana said...

edy~ heheh..mkn time minum ptg ja..hihi

Gieyana said...

yatilee~ hihi. Dh tiggal sket ja lg taw psl owg x sakit pon mkn. Tue ar kan..t patut dpt komisyen nie.hihihi