"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, February 10, 2011

Ahli Keluarga baru Gieyana lagi!! Nak tahu ker? cuba teka!

Nak teka ker? dapat teka ku kasi hadiah!! lalalalala..

Nak hadiah ker? x der..x der..ku kasi penampar nak! kahhhhhh!

11 comments:

MrS. F!zA said...

xnk ah teka kang kna penampar :p

Gieyana said...

Fiza

hahaha...x dot nk kasi penampar psl jauh ar..gurau2 jaa...

ZarinAziz said...

mcm ada kene mengena dgn dunia photog je...beg camera kot

Fadzillah Kamarudin said...

pouch letak flash camera...
=)

[-suziey-] said...

weee....tripod pro ek? best best..hehe..aku tgh nk survey tripod yg jenis bolelentur tu..ke ko beli jenis tu?hehe.tp rs ko beli tripod pro ni..

pstt..ko ade lense ultrawide x? aku baru beli ultra wide 10-22..nk tnya sket..hehe

wantie said...

sedara DSLR hang ler tu. banyak tul kit yg hang ada noh.

atty's said...

ni mesti kaum kerabat dslr..kan..kan..

lari jauh2 kang kena penampor kang..

ALoNa CintamaniszLite said...

best..best..

beli kat clik & snap ke??

akak dan abg ada ler gi situ bln lepas, hehe..beli mende yg kecik2 aje..ngee

Gieyana said...

Kak Lona

X..suh member beli directly from KL..so murah sket..kalau kt kedai Rm200+ nie..:D

Gieyana said...

ZarinAziz

hihihi..A'aa..:d

zura@iwan said...

oo...teka ni ke? hahaha...