"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Thursday, February 24, 2011

Alfatihah atas Pemergian Ayahanda Sahabatku tersayang..

Sangat terkejut dgn berita ini pagi tadi..Ayahanda kawan baikku yg tersayang meninggal malam tadi...Moga hang tabah dan cekal menghadapi dugaan ini. Allah Taala sayangkan Arwah...Alfatihah dari ku dan keluarga...Owhh hari nie emo lagi!!

^_^ Sahabat, ku nak hang tahu, walaupon jarak memisahkan kita..persahabatan yg lama terjalin akan kekal smpai bila2 hingga akhir hayat aku, nie yg slalu kita cakapkan kan!..kita bersama2 mengharungi usia2 remaja, dewasa, sebagai ibu..dan familymu adalah sebahagian dalam kehidupan ku..
^_^  Mati itu pasti..itu janji Allah..Seperti kata2 ku kat entry NIE..cuma kita x tau bila dan masanya...Yang dapat kita buat adalah berdoa agar di panjangkan usia..Dan dengan sentiasa mengingati kematian akan membuatkan kita utk menjadi lebih baik dari semalam dan takut dengan sesuatu benda yg tidak sepatutnya kita buat. Peringatan utk diri sendiri..
^_^ Moga Arwah Ayahanda Iena tenang di Sana..

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alfatihah...semoga arwah ditempatkan di kalangan org yg beriman...amin

miera said...

alfatihah..semoga dia tenang disana..dan di tempatkan dikalangan org yg beriman...amin...

Yati Lee said...

salam takziah wat famili arwah..mdh2n mereka suma tabah menghadapi dugaan ini..jgn dtngisi sebuah pemergian krn itulh tkdr hdp kta..al-fatihah..

wantie said...

Alfatihah buat iena & familly. Sebak juga ku dengar cerita ni.

teringat masa sekolah dulu, rajin jugaklah ramai ramai pergi umah Ina. Pas tu mak dia masak lunch, makan ramai ramai.

Ayahnya pensioner tentera, tapi aku tak pernah pulak la bersembang sembang ngan ayah dia. nampak serious. Aku pun ingat ngat lupa wajah iena tu.

Cam na pun Aku diakan agar rohnya dicucuri Allah.Semoga ditempatkan dikalangan org yg beriman.

mummy_ayu said...

takziah to ur friend..al fatihah..
moga rohnya bapanya dicucuri rahmat..amin...

julietdeyellow said...

terima kasih wahai sahabat..terima kasih juga buat mereka yg mendoakan arwah....

AMEEN..AL-FATIHAH