"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, February 7, 2011

Angpau untuk Nureen

Kepenatan smlm masih lg terasa..pukul 3 pg bebs baru smpai from Ipoh. Jalan yg tersangat jam..padahal we all bertolak dr Ipoh br 10 lebeyy jer! aduyaii...hari ini bekerja mcm biasa but sedikit pening2 lalat! nasib baik lalat x da kat sini! kakakaka... Pepagi nie dpt angpau! suka2 psl aku dpt satu keping jer but yang lain2 tue utk Nureen..Ok la kan dr x der!hihihihi...

10 comments:

NurLailatul said...

best btol dapat angpau!

eT said...

bestnyer nureen dapat angpow...
kite share nak..hehe

Gieyana said...

Nurlailatul

hihihi..best2 ..:D

Gieyana said...

eT

boleh2..mai sini n ai kasi satu..hihih

Nana said...

rata2 org dok komplen jalan jem kan
tu pasai aku gerak awai dari penang
xmau sangkut jem
beznye nureen banyak dpt angpau

mummy_ayu said...

Nureen dpt angpau..best tu..

MrS. F!zA said...

aik dr ipoh pon jam ye.. heheh wah siap ada angpau lg utk nureen..rejeki

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah banyak dpat ang paw, balqis tak dapat ape pun...hu..hu...

Gieyana said...

Nana

Alaa..mmg jem sn sini..huhu

sek bek ko gerak balik KL awl..kalau idak sure ko pon sm taw!

Farra Dhelina said...

huh sama la kak, kt dr raub..umak aiii jem...tbaik pyaaaa...