"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Tuesday, February 1, 2011

Baju Baru utk Kekasih Hati..

Akhirnya..Baju yg comel ini turut ku milikki..nak kasi kat kekasih hati setelah selama beberapa tahun bulan ku postpone..Bajunya yg lama telah rosak kecuali backpack tue jer! So ku beli yg comel2 cengginni khas utk bawa lampu kunang2 tue sekali..^_^..Senang sket instead of bawa backpack yg gabak tue! Adeiii...

^_^ Protection utk kekasih hati..kat bawah beg tue da protection x kasih si gabak tue basah..RM100+.. cenonet camni!Aduyaiii!
^_^ Nmpak ala2 basket pon ada! kahhhh!

8 comments:

Mama Zharfan said...

bj utk DSLR rupanya heheh

mummy_ayu said...

aku pun ingat baju untuk sapa la dlm beg tu..rupanya untuk camera ...cun...

ibuayahdamia said...

wahhh..comell..

baju utk "kekasih hati" macam ni memang mahaiii sikit...tapi tak pe..banyak berjasa tu..

I-sya said...

aku igt pn nk beli bj baru tuk cik nikon tu. sian hubby asyik bw bj gedabak tu. :)

I-sya said...

aku igt pn nk beli bj baru tuk cik nikon tu. sian hubby asyik bw bj gedabak tu. :)

[-suziey-] said...

aku pn tgh nk mencarik baju baru..

Gieyana said...

mz

A'aa..yg lm dh rosak dh..so rs susah sket bw backpack tue!hihihi

Gieyana said...

mummy ayu

hihiih..wt suspend ja kan! Thks ya..