"PERHATIAN: Setiap isi kandungan di dalam blog ini adalah hasil kreativiti Penulis semata-mata. Setiap penulisan adalah tidak bermaksud utk menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Sekiranya terdapat ayat-ayat yg menyentuh sensitiviti, ini adalah secara tidak disengajakan dan penulis memohon beribu kemaafan. Dilarang sama sekali menerbit, menplagiat isi kandungan blog ini tanpa kebenaran Penulis. ~ Gieyana"

Gieyana & Co ® : New Entry

Monday, February 28, 2011

Gieyana Giveaway ~ Result for Penang’s Fridge Magnetic

Assalamualaikum…seperti yg di tunggu2..uols sure x sabar2 nak tau pemenangnya kan!..

7 Pemenang bagi FM Penang bawah nie adalah…

DSC_1199

2

(2) Padle

7

(7) J@j@

22

(22) Mama Tisya

24

(24) Teen I bubus

36

(36) Mrs Asida

79

(79) EraWaTiE

102

(102) P.i.n.k.y MoMMa

TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMENANG!
DAN PADA SEMUA PESERTA GA DIUCAPKAN RIBUAN TERIMA KASIH KERANA MENCUBA...

PERHATIAN:
Kepada semua pemenang, sila emailkan nama dan alamat penuh anda untuk urusan penghantaran hadiah selewatnya Selasa (1/3/11) jam 1.00PM...
email: roziyana.muhamad@expeditors.com

jika lambat, pemenang baru akan dipilih...

harap maklum...

^_^ Result for Toy FM is coming soon..Open-mouthed smile

16 comments:

SyUhAdA said...

thniah kpd pemenang2~!

mama tisya said...

tq gie...nanti ku email details ye..suka2 dpt FM

Hana Kirana said...

Tahniah semua.. jemput singgah join GA saya..:)

umiliza989 said...

assalam...tahniah kepada pemenang

Yati Lee said...

as salam..tahniah wat pemenang..

kakngah said...

tahniah pd semua pemenang....

wantie said...

tahniah yer. 7 org pemenang tu. rezeki tue.

Golden Rose said...

congrats to all d lucky winners

padle said...

its ME!!!!!!!

omg!!!!

maseh byk2 kak gie!!!

syg lbey la kat akak..^_^

Nad @ MamaZakwan said...

congrats sume pd yg menang :)

mama tisya said...

aku dh email details

J@J@ / Bini The Rock said...

Alhamdulillah...dapat jgk aku GA kau ni Gie..

terima kasih my dear!
nnt aku email yep...

mummy_ayu said...

tak menang ..apa pun tahniah to semua winner!!

ieda said...

x der jugak ...
tahniah semua :))

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ya Allah yang..x prasan plak nama i ada..tenkiuuuu darling!

dh email!
from princess_ribena@yahoo.com tu ye..

TQ & congrats smua =)

Mrs. Asida said...

tak percaya asid menang FM.. boleh tmbah koleks n..

Thanks kpd penaja.. :)

Tahniah kpd pemenang yg lain ye..